Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie moje m50b20 stoi juz na kanale bez pasa przedniego, walu, skrzynia popuszczona silnik na dwoch lapach czeka na wyjscie na zewnatrz lecz jak obejsc sie z elektryka silnika jak odlaczyc wiazke, rozchodzi mi sie o to aby nie pruc ssaka ani osprzetu silnika takiego jak rozrusznik czy wspomaganie...

 

Prosze o konkretne rady jak poradzic sobie z instalacja silnika, zalezy mi na szybkim wyjeciu m50

Opublikowano

Trochę nie rozumiem Twojego pytania, może je rozwiń.

 

Sam przedwczoraj elektrykę wyjmowalem ze swojego bo silnik przerzucam i zadnego problemu nie mialem, wszystko da sie odpiac ew. odkrecic, w podszybiu za akumulatorem masz komputer i wyciągasz całą wielką wiązkę..

Opublikowano

Trochę nie rozumiem Twojego pytania, może je rozwiń.

 

Sam przedwczoraj elektrykę wyjmowalem ze swojego bo silnik przerzucam i zadnego problemu nie mialem, wszystko da sie odpiac ew. odkrecic, w podszybiu za akumulatorem masz komputer i wyciągasz całą wielką wiązkę..

Opublikowano

Dobra troche potu i poszedl silnik i instalacja od m50 tez wyszla, od poniedzialku leci swap na m52, wrazie problemow bede alarmowal.

 

Przy okazji pytanko jakie konsekwencje kozystne przyniesie zostawienie mostu od m50b20 dla skrzyni,silnika m52b28

Minus to pewnie wytrzymalosc silniki roznia sie 100Nm ;/

Opublikowano
wytrzymałość niczym się nie różni z tego co wiem, jedynie przełożenie na moście może być inne czyli bedziesz mial lepsze przyspieszenie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.