Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To nie sa czujniki wina jest licznika slaba masa lub licznik trafia.Wyjmij licznik daj osobna mase gdzes podepnij powinno byc ok kostki sprawdz tez
Opublikowano
To nie sa czujniki wina jest licznika slaba masa lub licznik trafia.Wyjmij licznik daj osobna mase gdzes podepnij powinno byc ok kostki sprawdz tez

 

Dokładnie, ten wskaźnik lubi wariować, mi się czasem wychyli pod czerwone, lekko go pstryknę, i wraca do pionu :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie.

Umnie jest coś takiego.Przy jeździe do 120 km\h wszystko ok.przy przekroczeniu tej prędkości po jakimś czasie wskazówka temperatury spada do zera przy wjeździe do miasta tzn zwolnieniu znowu staje w pion.Coż to może być?

Opublikowano

a ja mam pytanie bo możę ktoś wie.Jak jest zeskalowany licznik W 34 np: chodzi o to ,żę mam strzałke w pionie ale czasem mi sie wachni lewa prawa max 2 mm . woda jest to jest tak jakby termostat sie otwierał po przekroczeniu 2 mm na wskaźniku? dlatego pytanie brzmi:

czy ktoś wymierzył zeskalował wskaźnik tzn mija połowe to temperatura wynosi 93 st :) zdaje sobie sprawe ,że przz jakismoment jst to buforowane i tolerancja w pinie wynosi powiedzmy 20 st.dobzę mysle? tak obserwuje że są momenty że idzie w góre raz dwa a sąmomenty ,ze idzie wolniej.np czerwone pole tęz pewnie pokazuje przy danej temp ale jakiej ?

 

i jescze jedno to chyba normalne ,żę chłodnica jest letnia po przejechaniu 20 km ?przy temp 0 st na zewnatrz.

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Wszelkie nagłe skoki wskazówki temperatury świadczą o usterce wskaźnika, albo słabym połączeniu wskaźnika z masą (wewnątrz zestawu zegarów), albo (rzadziej) o niepewnym połączeniu silnika do masy.

 

to chyba normalne ,żę chłodnica jest letnia po przejechaniu 20 km ?przy temp 0 st na zewnatrz.

 

To jest na pewno normalne.

 

Włączona nagrzewnica jest tak dobrą chłodnicą, że zimą termostat musi nieraz przymykać duży obwód układu chłodzenia, żeby utrzymać optymalną temperaturę.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Dzięki za odpowiedż ,wydaje mi sie że skok nie jest tak duży 2 mm wskaźnika często jak przegazuje to już spada.. więc wskaźnik wygląda ok. może autko porostu sie rozgrzwa i puszcza termostat poczym spada na normalne wskazanie (12 godz) zauważyłem ,zę zawsze rano tak mam że przekracza połowe i puźniej sie stabilizuje.hmmm wiec po przemyśleniach nocnych wydaje mi siezę to jest otwarcie termostatu ale z drugiej stroy on tak skokowo nie otwiera chyba żę ma puźne otwarcie. hmmm musze pomyśleć jak wcisnąć czujnik temp eketroniczy do chłodnicy :) ostatnio woda miałą u mnie do 96 st .(kiedyś mierzyłem ) jak bym sobie wsadził w chłodniece (bez skojarzeć!) to bym wiedizał jak to sie zachowuje :) to - wskaźnik :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Prawdopodobnie masz wyskalowany na duza temperaturke termostat stad taki efekt. Oryginalnie jest to 88 st C.

Jak masz wlozony np 90 stopni to o te 2mm moze sie poruszyc wskaznik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.