Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ramach pomocy dla kolegi, który interesuje się tym autem i wcześniej założył temat:

 

http://lux-cars.otomoto.pl/bmw-330-3-0d-felgi-18-m-pakiet-C25288834.html

 


  • VIN WBABV91080PJ89174
    Type code BV91
    Type 330CD (EUR)
    E series E46 (2FL)
    Series 3
    Type COUPE
    Steering LL
    Doors 2
    Engine M57/TU
    Displacement 3.00
    Power 150
    Drive HECK
    Transmission MECH
    Colour TITANSILBER METALLIC (354)
    Upholstery STOFF TEX 2000/ANTHRAZIT (J1AT)
    Prod.date 2004-04-17
     
    Close Options
    Code
     
    Description (interface)
     
    Description (EPC)
    S167A ABGASNORM EU4 EU4 exhaust emissions standard
    S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge
    S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
    S302A ALARMANLAGE Alarm system
    S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
    S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
    S441A RAUCHERPAKET Smoker package
    S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory
    S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN 3-point belt & head restr'nt,rear middle
    S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
    S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
    S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Preparation, BMW 6-CD changer I-bus
    S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
    S787A M LM RAEDER DOPPELSP. 135 M/MISCHB. BMW alloy wheel, M double spoke 135
    S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian
    Code
     
    Description (interface)
     
    Description (EPC)
    S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
    S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
    S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Operating instructions, Italian
    S8SPA COP STEUERUNG Control unit CO2
    S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation
    S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control
     
    Close Standard equipment
    Code
     
    Description (interface)
     
    Description (EPC)
    S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
    S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel
    S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
    S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
    S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
    S550A BORDCOMPUTER On-board computer
    S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment

 

Ogółem auto sprawia pozytywne wrażenie, jest z prywatnego importu, jedynie wystawione w komisie.

Fotel kierowcy lekko przedarty na boczku oparcia.

Opony osi napędowej jak w każdym bmw do sprzedaży, wymagają wymiany.

Pali się check engine, jednak silnik startuje 'od strzału'.

Oceny pracy silnika się nie podejmę, pierwszy raz zetknąłem się z tym dieslem. Nie kopci, nie falują obroty, nie słyszałem łańcucha.

O autentyczności przebiegu także się nie wypowiem, mimo tego fotela reszta elementów wnętrza wydaje się niezużyta w nadmiernym stopniu.

 

Osobiście jednak pozostaję przy poszukiwaniach benzyniaka, w razie czego będzie tańszy w naprawie. Problem jedynie ze znalezieniem ciekawej opcji po 2001r do 30tys. na południu, bo wszystko z czym się zetknąłem dzwoniło rozrządem lub falowało obrotami. Nie mówiąc o oponach bez bieżnika po przedsprzedażowym katowaniu. Dlaczego ludzie tak robią?

Opublikowano
Co to za dziwne lampy z przodu? Pierwszy raz takie widzę. Maska wydaje się być niezbyt dobrze spasowana. Ogólnie nie wiem dlaczego ktoś miałby kupić za taką cenę słabo wyposażone auto.

http://www.lastfm.pl/user/lolcatiero - aktualnie słucham:

http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=lolcatiero&color=red&unicode=no


Pozdrawiam, Michał.

Znany również jako delano @E46Forum.PL

Opublikowano
Auto oglądałem na szybko w drodze z pracy. Przyznaję, że na lampy i maskę nie zwróciłem uwagi, tak samo szyby mi umknęły. Wiadomo jaki jest włoski styl jazdy, prawdopodbieństwo że auto mogło mieć kolizję zawsze jest spore. Jednak sprzedawca nie broni się przed wzięciem auta na serwis, czy pomiaru miernikiem, nawet sam takowego może użyczyć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co jest nie tak z lampami :?: wygladaja jak normalne w poliftowej E46 coupe.

pozdrawiam

Paweł

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Niedawno oglądałem ww. autko. co prawda nie zbyt długo i sam wielkim specem od aut nie jestem.

Krótkie podsumowanie:

* Grubość lakieru: 90 - 140 um - czasami wyskoki w granice 200 um (dach niesprawdzany). Niestety auto ma dość znaczną ilość odprysków od kamyczków co powoduje, że niektóre z nich zaczynają być rude.

* Ksenony są dołożone co wskazuje brak spryskiwaczy. Niestety takie rozwiązanie może grozić utratą dowodu rejestracyjnego w przypadku kontroli policyjnej.

* Tak jak pisał poprzedni kolega lekkie przetarcie fotela kierowcy jest nadal :)

* Auto zostało sprowadzone około pół roku temu przez prywatną osobę.

* Co do chipa to pytałem Pana w komisie i stwierdził, że do końca nie wie, ale stwierdził, że auto jest jak pocisk i do ponad 240km/h w pięć osób idzie na równi z Focusem RS.

* Auto stało trochę więc problem z odpaleniem delikatny był (sprzedający stwierdził, że to są świece żarowe do wymiany, ale szczerze mówiąc nie wydaje mi się, gdyż kontrolki od świec zachowywały się normalnie).

* Po lekkim dodawaniu gazu nawet na biegu jałowym potrafi zakopcić - czy to tylko urok diesla, szczerze nie wiem.

* Po odpaleniu przyszedł czas na jazdę próbną - trochę ryzyko bo opony letnie i kompletnie łyse a za oknem śnieg :)

Najpierw ogólnie jakieś takie wibracje w aucie. Podczas jazdy przy przyspieszaniu dość dynamicznym zaczyna coś "furgotać" i to dość głośno oraz wibrować tak jakby się miało zaraz coś urwać. Pytanie co może być tego przyczyną? Dwumasz? Układ przeniesienia napędu? A może wtryski (na co wskazywałby fakt problemu z odpaleniem - kosz regeneracji takich wtrysków to około 3.000 PLN, co do pozostałych nie wiem).

* Co do elementów zawieszenia to nie wiem, nie podnosiłem auta, ogólnie nic nie stuka ale droga którą jechałem specjalnie dziurawa i krzywa nie jest.

* Co wyszło dodatkowo przy oglądaniu to pęknięta szybka lusterka prawego oraz nie działająca regulacja elektryczna tych lusterek.

 

Ogólnie auto ceni się na 29.900 po opłatach albo 26.000 PLN bez opłat.

 

To oczywiście moje subiektywne odczucia po oglądnięciu autka.

Ja odpuszczam także może ktoś inny się skusi.

Pozdrawiam

Opublikowano
Faktycznie, kosztorys szybko pęknie jeśli to wtryski lub dwumas. Dobre e46 w coupe nie będzie tanie, ale doliczając do tego jeszcze komplet opon + ubezpieczenie, robi się spora kwota, a przydałoby się zrobić jeszcze drobnostki. In plus działa szczerość sprzedających - gdy byłem oglądać nie ukrywali nawet że auto było 'testowane weekendowo'. Szkoda tylko że te opony bez bieżnika tak straszą do dziś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.