Skocz do zawartości

320d Kopcenie po odpaleniu film.


marcin78uk

Rekomendowane odpowiedzi

Oto ukazal sie swiatu kolejny problem z moim szrotem :D . Auto odpala normalnie na zimnym i nie kopci,po przejechaniu 20km zostawiam na 10 min i po powrocie dzieje sie to co na zalaczonym filmie. Kopcenie trwa okolo minuty i pozniej nie kopci wcale juz po kolejnych postojach,plynu ubywa okolo pol litra na miesiac wiec co do uszczelki pod glowica to na dniach bede robil test co2. Problem powraca jak bumerang zrobilem juz tak okolo 20 tys km wiec uszczelke juz bym wydmuchal.Uklad sprawdzony cisnienie w normie nie roslo ani nie malalo.Plynu nie wyrzuca. Czekam na wasze sugestie.....

http://youtu.be/LH1WwBspaVs

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. miałem coś takiego tylko że u mnie robiło się tak na przykład na światłach itp. okazało się że uszkodzeniu uległa chłodnica spalin, taka mała rurka pod maską która idzie do egr. Ja ją na początku zaślepiłem blaszkami od piwa i kopcenie ustało. Teraz założona nowa (używana) i jest ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. miałem coś takiego tylko że u mnie robiło się tak na przykład na światłach itp. okazało się że uszkodzeniu uległa chłodnica spalin, taka mała rurka pod maską która idzie do egr. Ja ją na początku zaślepiłem blaszkami od piwa i kopcenie ustało. Teraz założona nowa (używana) i jest ok.

Kolego nie mam chlodniczki spalin. Ja podejrzewam peknieta glowice to moj typ bo uszczelke bym juz wydmuchal.

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. miałem coś takiego tylko że u mnie robiło się tak na przykład na światłach itp. okazało się że uszkodzeniu uległa chłodnica spalin, taka mała rurka pod maską która idzie do egr. Ja ją na początku zaślepiłem blaszkami od piwa i kopcenie ustało. Teraz założona nowa (używana) i jest ok.

Kolego nie mam chlodniczki spalin. Ja podejrzewam peknieta glowice to moj typ bo uszczelke bym juz wydmuchal.

 

nr. 1

 

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E46/Touring/Europe/320d-M47N/LHD/N/2003/october/browse/engine/emission_reduction_cooling/

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kolego u Marcina nie ma chlodniczki spalin i tyle ... Co do dymienia przy odpaleniu to było mniejsze.przy odpieciu egr , natomiast problem wciąż jest z ubywaniem płynu..

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin to nie jest normalne! Sprawdź czy nie nabija Ci wężów chłodnicy, tj czy są TWARDE. Bo jeśli tak to masz walniętą uszczelkę podgłowicową. Ewentualnie turbina puszcza... czy na końcówce wydechu jest oleista maź??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam mikropekniecie glowicy w kanale nad zaworem ssacym spala plyn ale nie robi cisnienia w ukladzie chlodzenia

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin to nie jest normalne! Sprawdź czy nie nabija Ci wężów chłodnicy, tj czy są TWARDE. Bo jeśli tak to masz walniętą uszczelkę podgłowicową. Ewentualnie turbina puszcza... czy na końcówce wydechu jest oleista maź??

Yoshi turbo w porzadku niedawno robione :D

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam mikropekniecie glowicy w kanale nad zaworem ssacym spala plyn ale nie robi cisnienia w ukladzie chlodzenia

Tak kolego twoja wersja odpowiada moim objawom takze niedlugo glowica w gore.

Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Kopcenie widoczne na filmie bylo niestety spowodowane peknieta glowica,kiedy pekla tego nie wiem,moze juz poprzedni wlasciciel cos wiedzial ale jak kupowalem nie kopcila tak,plyn byl w normie. Koszt glowicy uzywanej 800zl po planowaniu, sprawdzona na szczelnosc,dotarte gniazda,uszczelniacze zaworowe zrobione. Oczywiscie wymiana oleju filtrow,uszczelka nowa pod glowice choc stara byla dobra,przy okazji wtryski sprawdzone na maszynie, tarcze tyl+ klocki,czujnik poziomu oleju orginal ,skrzynia+ zestaw naprawczy,lacznie koszt z robocizna+ glowica 2,8tys.Jak znajde czas to wrzuce foty. :cool2:
Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.