Skocz do zawartości

E46 320d PROBLEM Z ODPALENIEM SILNIKA


ligopower_e46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ciężko będzie mi opisać jak wygląda problem słowami ale wizualnie zamieszczam link do filmiku

 

 

Ogólnie mówiąc autko po włączeniu zapłonu wariuje, niby przez pierwsze sekundy po włączeniu zapłonu wszystko jest ok ale potem zaczynają się schody. Wskazówka od temperatury leci na max, zapala się żółty trójkąt od DSC na stałe, potem wskazówka opada i czasem mrygnie ikona od oleju i DDE ze spiralką (w tym momencie słychać przekaźnik od pompy i na chwilę pompa się załączy i znowy rozłączy, jak jest dobrze to autko po jakiś 2 minutach takich ceregieli w końcu załapie na stałe - pompa się załączy i idzie go odpalić) Po odpaleniu czasami zostaje na desce zółty trójkąt i zółty wykrzyknik od ręcznego i przy ruszaniu jest kilka krótkich bipów ale autko jedzie normalnie. Czasami pali kilka razy bez problemu a czasami za każdym przekręceniem kluczyka jest choinka na desce rozdzielczej. Inpa i Dis nic konkretnego nie wskazują

 

Poniżej kilka błędów z inpy

 

http://img255.imageshack.us/img255/9419/screenshot007xl.jpg

http://img838.imageshack.us/img838/4213/41921766.jpg

http://img214.imageshack.us/img214/844/66011238.jpg

 

wskazania inpa

 

na zapłonie

http://imageshack.us/photo/my-images/717/screenshot004nz.jpg/

po uruchomieniu silnika

http://imageshack.us/photo/my-images/694/screenshot001xm.jpg/

 

Błędy z DIS-a

http://img580.imageshack.us/img580/5185/21713520.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/9475/72972519.jpg

http://img850.imageshack.us/img850/3629/41147553.jpg

 

Niedawno wymieniałem wszystkie filtry, oleje i płyny, wyczyściłem też EGR i odme. Napięcie aku w spoczynku 12,5 - 12,7 , podczas rozruchu spada do około 11 potem rośnie do 14. Zamieniłem miejscami przekaźnik pompy z przekaźnikiem klaksonu - bez efektu. Rok temu miałem regenerowany sterownik silnika u Grabowskiego w Piasecznie, przejechałem około 5000tyś km na tym zregenerowanym i stawiam go na samym końcu listy (objawy były troszeczkę inne wskazówka temperatury szła na maxa i zapalało się czerwone pole).

 

Proszę o sugestie co można by jeszcze sprawdzić zanim udam się do Panów z ASO bo miejscowi szamani mi pół auta wymienią i dalej będzie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt się nie wypowie więcej w temacie ?? Czy zacinający się zawór paliwa na listwie ten naprzeciwko czujnika ciśnienia może powodować takie objawy?? Bo jak tak go załącze na zapłon i czekam aż zareaguje to pod maską właśnie od strony tego zaworka dochodzą dziwne dźwięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Kolego sterownik silnika ci nawala mialem to samo,wyslalem do naprawy,bylo dobrze kilka miesiecy a potem problem powrocil, wymienilem juz na nowy i jak reka odjal.Piszesz ze juz miales grzebane w nim wiec masz odpowiedz,szukaj dobrej uzywki ,albo nowy ale cena nowego okolo 4tys w Aso z gwarancja na dwa lata i programowaniem. Jak kupisz uzywke to niby taniej ale nie wiesz czy juz ktos tam nie grzebal,ja juz mialem dosc problemow z tym gownem i kupilem nowy.
Marcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.