Skocz do zawartości

ligopower_e46

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D TOURING M47N 150KM 2003r

Osiągnięcia ligopower_e46

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. nikt się nie wypowie więcej w temacie ?? Czy zacinający się zawór paliwa na listwie ten naprzeciwko czujnika ciśnienia może powodować takie objawy?? Bo jak tak go załącze na zapłon i czekam aż zareaguje to pod maską właśnie od strony tego zaworka dochodzą dziwne dźwięki
  2. no też mam takie podejrzenia ale kolejny raz wyłożyć 1500 PLN na naprawę jakoś się mi nie widzi więc mam nadzieję, że to coś innego. Może ktoś ma namiary na dobrą firmę gdzie można sprawdzić ECU??
  3. Witam, Ciężko będzie mi opisać jak wygląda problem słowami ale wizualnie zamieszczam link do filmiku Ogólnie mówiąc autko po włączeniu zapłonu wariuje, niby przez pierwsze sekundy po włączeniu zapłonu wszystko jest ok ale potem zaczynają się schody. Wskazówka od temperatury leci na max, zapala się żółty trójkąt od DSC na stałe, potem wskazówka opada i czasem mrygnie ikona od oleju i DDE ze spiralką (w tym momencie słychać przekaźnik od pompy i na chwilę pompa się załączy i znowy rozłączy, jak jest dobrze to autko po jakiś 2 minutach takich ceregieli w końcu załapie na stałe - pompa się załączy i idzie go odpalić) Po odpaleniu czasami zostaje na desce zółty trójkąt i zółty wykrzyknik od ręcznego i przy ruszaniu jest kilka krótkich bipów ale autko jedzie normalnie. Czasami pali kilka razy bez problemu a czasami za każdym przekręceniem kluczyka jest choinka na desce rozdzielczej. Inpa i Dis nic konkretnego nie wskazują Poniżej kilka błędów z inpy http://img255.imageshack.us/img255/9419/screenshot007xl.jpg http://img838.imageshack.us/img838/4213/41921766.jpg http://img214.imageshack.us/img214/844/66011238.jpg wskazania inpa na zapłonie http://imageshack.us/photo/my-images/717/screenshot004nz.jpg/ po uruchomieniu silnika http://imageshack.us/photo/my-images/694/screenshot001xm.jpg/ Błędy z DIS-a http://img580.imageshack.us/img580/5185/21713520.jpg http://img17.imageshack.us/img17/9475/72972519.jpg http://img850.imageshack.us/img850/3629/41147553.jpg Niedawno wymieniałem wszystkie filtry, oleje i płyny, wyczyściłem też EGR i odme. Napięcie aku w spoczynku 12,5 - 12,7 , podczas rozruchu spada do około 11 potem rośnie do 14. Zamieniłem miejscami przekaźnik pompy z przekaźnikiem klaksonu - bez efektu. Rok temu miałem regenerowany sterownik silnika u Grabowskiego w Piasecznie, przejechałem około 5000tyś km na tym zregenerowanym i stawiam go na samym końcu listy (objawy były troszeczkę inne wskazówka temperatury szła na maxa i zapalało się czerwone pole). Proszę o sugestie co można by jeszcze sprawdzić zanim udam się do Panów z ASO bo miejscowi szamani mi pół auta wymienią i dalej będzie to samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.