Skocz do zawartości

318i odpala na 3 gary


areczus

Rekomendowane odpowiedzi

witam!! Posiadam e36 m43 1.8i, mam nieciekawy problem a mianowicie gdy odpalam zimny silnik chodzi mi na 3 gary po jakiś 2-3 sec działa poprawnie na 4:) Mam założona sekwencje, wymieniałem przewody i świece i nic nie dało. Kręci wszystko ładnie pięknie tylko te odpalanie na 3 garach mnie męczy;( Edytowane przez areczus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego, nowy nie jesteś, obowiązują zasady odnośnie tytulowania wątków, wiec popraw tytuł.

Nierówna praca po odpaleniu może byćspowodowania niepoprawnym działaniem silnika krokowego.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puchna ci weze od chodzenia jak jest cieply? wywala ci plyn po odkreceniu na cieplym silniku,? robia sie babelki.

sprawdz swiece i reszte zaplonu.. zrob tak.. jak wrocisz wieczorem autem z miasta odkrec korek od chlodnicy az zejdzie cisnienie(jesli sie robi) i zostaw na noc odkrecony korek od chlodnicy.. rano jak wstaniesz przykrec korek i odpal silnik.. zobacz czy problem sie powtarza.. jesli nie to moze ci powoli przepuszczac uszczelka pod glowica lub glowica pekla..ewentualnie korek chlodnicy nie spuszcza cisnienia..ale to tez juz znak ze uszczelka licha.. bo moze przepuscza wode do cylindra.. po za tym ty masz 1.8 a tam cos jest z walkiem ze sie zuzywa.. kolega mial ale to na cieplym sie do konca nie wkrecal wiec to nie to.. pozdr.

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej by bylo gdybys mial uszkodzone przewody albo padniete swiece zaplonowe. To najtansze by bylo ale moze byc tak ze ci zawory w głlowicy nie pracuja puszczaja cisnienie i lipa lub jak kolega mowi peknieta jest i woda do cylindrow sie dostaje albo ta uszczelka... trudno powiedziec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten efekt z masłem to raczej zimą mozna wytłumaczyć bo silnik jest niedogrzany. Ja bym sie przejechał do mechanika i zrobił próbe chemiczna. 5 minut i 30 zł i wiesz czy z głowica cos jest nie tak czy okej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie chcesz robic narazie uszczelki to mozesz tak jezdzic tylko wolno spokojnie..i nie dokrecaj korka na sile

od chlodnicy.zakrec delikatnie tylko tak zeby byl. i zbieraj na remont. oczywiscie to tymczasowe chwilowe rozwiazanie.

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ubywa wody w zbiorniku znacznie to dolewaj tylko na zimnym silniku. Jak sie pojawi wiecej masla w oleju mozesz wymienic olej i dalej jezdzic zbierajac kase. Trzeba jedynie uwazac zeby nie przegrzać silnika i zeby nie zabrakło w nim oleju. Jak nazbierasz kase to zrywasz glowice i koniecznie na szczelnosc jesli szczelna nie pęknieta (a lubia pękąć miedzy 3 a 4 cylindrem) i splanować kosz kolo 200 zl pewnie nawet mniej a jak masz wiecej kasy mozesz zawory zrobic prowadnice i uszczelniacze ale to koszt miej wiecej 20zl za jedno gniazdo zaworowe (robocizna)+ czesci. No mysle gdzies 400 zl nauszczelki wszystkie na góre(pod glowice, pokrywe zaworów, kolektor ssacy i wydechowy ) gdzies mialem paragon ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej tak.. moze byc tez peknieta glowica.. tego dowiesz sie po zdjeciu.. ale jest tez 3 i 4 szczesliwa opcja.. moze po prostu miales zapowietrzony uklad. lub masz uszkodzony korek od chlodnicy ktory nie spuszcza nadmiaru cisnienia.. wiec najpierw wymien korek ok 35 zl.. koszt nieduzy a moze to byc to.. tyklo sprawdz oznaczenie pod korkiem jakie masz prawdopodobnie 200 ale nie wiem? jakie tam jest u ciebie porownaj z katalogowym do twojego silnika i kup taki sam..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
witam!! jestem nowy i mam problem po wymianie uszczelki pod głowicą( głowica planowana) nie mogę odpalić auta(e36 318i m43), wszystko zostało założone itp jest iskra na świecach, paliwo dochodzi bo mokre świece, zastanawia mnie niskie ciśnienie nie sprawdzałem ile ma ale mniej więcej jakbym dmuchał sobie na rękę. Na początku było tak że powietrze cofało się w dolot, gdy zdjąłem pokrywę zaworów i zacząłem kręcić wałem było słychać jakby ciśnienie. Rozrząd jest ustawiony raczej właściwie zaznaczyłem sobie pkt na zębatce i łańcuszku i dodatkowo na wałku rozrządu. Więc dlaczego nie mogę odpalić auta???:) Czekam na pomoc. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.