Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam!! Posiadam e36 m43 1.8i, mam nieciekawy problem a mianowicie gdy odpalam zimny silnik chodzi mi na 3 gary po jakiś 2-3 sec działa poprawnie na 4:) Mam założona sekwencje, wymieniałem przewody i świece i nic nie dało. Kręci wszystko ładnie pięknie tylko te odpalanie na 3 garach mnie męczy;( Edytowane przez areczus
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, nowy nie jesteś, obowiązują zasady odnośnie tytulowania wątków, wiec popraw tytuł.

Nierówna praca po odpaleniu może byćspowodowania niepoprawnym działaniem silnika krokowego.

 

PZDR>

Opublikowano

puchna ci weze od chodzenia jak jest cieply? wywala ci plyn po odkreceniu na cieplym silniku,? robia sie babelki.

sprawdz swiece i reszte zaplonu.. zrob tak.. jak wrocisz wieczorem autem z miasta odkrec korek od chlodnicy az zejdzie cisnienie(jesli sie robi) i zostaw na noc odkrecony korek od chlodnicy.. rano jak wstaniesz przykrec korek i odpal silnik.. zobacz czy problem sie powtarza.. jesli nie to moze ci powoli przepuszczac uszczelka pod glowica lub glowica pekla..ewentualnie korek chlodnicy nie spuszcza cisnienia..ale to tez juz znak ze uszczelka licha.. bo moze przepuscza wode do cylindra.. po za tym ty masz 1.8 a tam cos jest z walkiem ze sie zuzywa.. kolega mial ale to na cieplym sie do konca nie wkrecal wiec to nie to.. pozdr.

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Najlepiej by bylo gdybys mial uszkodzone przewody albo padniete swiece zaplonowe. To najtansze by bylo ale moze byc tak ze ci zawory w głlowicy nie pracuja puszczaja cisnienie i lipa lub jak kolega mowi peknieta jest i woda do cylindrow sie dostaje albo ta uszczelka... trudno powiedziec
Opublikowano
jak odkręciłem korek i odpaliłem rano na zimnym to nie było tego efektu, ale w chłodnicy mam duże ciśnienie, na korku od oleju mam masło ale w małej ilości i to jest prawdopodobnie przez pokonywanie krótkich odcinków bo jakiś 2km tylko:)
Opublikowano
Ten efekt z masłem to raczej zimą mozna wytłumaczyć bo silnik jest niedogrzany. Ja bym sie przejechał do mechanika i zrobił próbe chemiczna. 5 minut i 30 zł i wiesz czy z głowica cos jest nie tak czy okej
Opublikowano

jak nie chcesz robic narazie uszczelki to mozesz tak jezdzic tylko wolno spokojnie..i nie dokrecaj korka na sile

od chlodnicy.zakrec delikatnie tylko tak zeby byl. i zbieraj na remont. oczywiscie to tymczasowe chwilowe rozwiazanie.

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Jesli ubywa wody w zbiorniku znacznie to dolewaj tylko na zimnym silniku. Jak sie pojawi wiecej masla w oleju mozesz wymienic olej i dalej jezdzic zbierajac kase. Trzeba jedynie uwazac zeby nie przegrzać silnika i zeby nie zabrakło w nim oleju. Jak nazbierasz kase to zrywasz glowice i koniecznie na szczelnosc jesli szczelna nie pęknieta (a lubia pękąć miedzy 3 a 4 cylindrem) i splanować kosz kolo 200 zl pewnie nawet mniej a jak masz wiecej kasy mozesz zawory zrobic prowadnice i uszczelniacze ale to koszt miej wiecej 20zl za jedno gniazdo zaworowe (robocizna)+ czesci. No mysle gdzies 400 zl nauszczelki wszystkie na góre(pod glowice, pokrywe zaworów, kolektor ssacy i wydechowy ) gdzies mialem paragon ;p
Opublikowano
ja czerpie satysfakcje jak coś sam zrobię:) po wakacjach postawie auto na cegłach i zrobię uszczelkę:) jak coś będę pytał co i jak:) ale wolałem się upewnić czy to na pewno uszczelka:) zobaczymy efekty;p
Opublikowano
raczej tak.. moze byc tez peknieta glowica.. tego dowiesz sie po zdjeciu.. ale jest tez 3 i 4 szczesliwa opcja.. moze po prostu miales zapowietrzony uklad. lub masz uszkodzony korek od chlodnicy ktory nie spuszcza nadmiaru cisnienia.. wiec najpierw wymien korek ok 35 zl.. koszt nieduzy a moze to byc to.. tyklo sprawdz oznaczenie pod korkiem jakie masz prawdopodobnie 200 ale nie wiem? jakie tam jest u ciebie porownaj z katalogowym do twojego silnika i kup taki sam..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam!! jestem nowy i mam problem po wymianie uszczelki pod głowicą( głowica planowana) nie mogę odpalić auta(e36 318i m43), wszystko zostało założone itp jest iskra na świecach, paliwo dochodzi bo mokre świece, zastanawia mnie niskie ciśnienie nie sprawdzałem ile ma ale mniej więcej jakbym dmuchał sobie na rękę. Na początku było tak że powietrze cofało się w dolot, gdy zdjąłem pokrywę zaworów i zacząłem kręcić wałem było słychać jakby ciśnienie. Rozrząd jest ustawiony raczej właściwie zaznaczyłem sobie pkt na zębatce i łańcuszku i dodatkowo na wałku rozrządu. Więc dlaczego nie mogę odpalić auta???:) Czekam na pomoc. pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zle ustawiony rozrzad.. skoro cofa sie cisnienie w dolot.,lub juz pokrzywiles zawory .posprawdzaj jeszcze raz dobrze,, skoro wczesniej chodzilo to teraz tez musi tylko dobrze zloz
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Z popychaczy wycisnales olej?? Jak nie to bład. Z rozrusznika nie odpalisz za chiny ludowe. Musisz auto rozciągnąć;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.