Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś w czasie jazdy wskazówka temperatury cieczy chłodzącej rozpoczęła w pewnym momencie wędrówkę ku czerwonemu polu, dość szybko się przesuwając, nie dochodząc jednak do czerwonego pola, a następnie równie szybko zaczęła wracać do nominalnego pionowego położenia. Taka sytuacja powtórzyła się raz jeszcze

Co to może być? Czy może mieć to związek z niedawną wymianą termostatu? A może elektronika głupieje?

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Opublikowano

Może masz zapowietrzony układ? Sprawdź to jak najszybciej, bo możesz załatwić silnik. W BMW głowice i uszczelki są bardzo wrażliwe na przegrzanie.

Pozdro.

Opublikowano

zgadzam się, bumki nie lubią wysokich Celsjuszy, wiem, bo uszczelkę już wymieniałem :duh: nie życzę nikomu :doh:

a układ bardzo łatwo odpowietrzyć, jak auto już się zagrzeje to odkręć powoli odpowietrznik, który znajduje się na zbiorniczku wyrównawczym.

Przestaną lecieć bąble i już.

W razie potrzeby powtórzyć czynność aż do skutku

Opublikowano
dzięki, jutro sprawdzam

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Opublikowano
odpowietrzyłem układ i jest narazie ok, dzięki za pomoc i info

BMW 528i, vito 110 CDi,


Zajazd pod Sosnami, Małkinia

Bar Sosenka, Rockwool polska, Małkinia

Zajazd Chodowiak, Chodów k/Siedlec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.