Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie bo już nie wiem czy to nie wiedza niektórych oponiarzy czy już sam nie wiem co. Bylem w kilku warsztatach i jak ma prawidłowo wyglądać montaż pierścieni?

 

1.Piasta/Dystans/Pierścień w Kolo

2.Piasta/pierścień w dystans/Koło -->bo tak chyba mi zamontowali

 

Zaznaczam ze mam pierścień 74.1-72.6 , Felgi 17" oraz osobne dystanse przykręcane w piastę i do nich dopiero przykręcane koło na osobnych śrubach. Felga to RH,ZW3

 

Może ktoś odpowie i w końcu będzie temat jasny ?:)

Opublikowano
Jeśli dystans ma pierścień centrujący 72,6 a w feldze masz otwór 74,1 to logiczne że kolejność jest piasda>dystans>na niego pierścień>koło .A czy już sam pierścień założysz na dystans czy na koło to rybka bo i tak będzie w tym samym miejscu,choć jak będzie założony na feldze może być Ci ją ciężej nałożyć na dystans ....
Opublikowano
Dzięki za info bo już sam zwątpiłem, zakładali mi tak jak mówisz czyli na dystans i pierscien był pomiędzy dystansem a piasta koła, a pozostałych 2 chciało mi to zakładać na koło żeby on był pomiędzy dystansem a kołem :) . Spytałem dla pewności ponieważ zaginał mi 1 pierscien podczas zakładania i nie miałem jego na jednym kole i teraz tak jakby uskoki są trochę jak się jedzie nawet bez gazu , kupiłem 4 nowe wiec przełożę odrazu wszystkie :) Czyli : trzeba zdjąć kolo, zdjąć dystans wyjąc zamontowane tam pierścienie,założyć dystans spowrotem i dopiero pierscien pomiędzy dystansem a felgą ? :) Tylko mam jeszcze jedno pytanie ponieważ jak bylem to mi powiedzieli ze nie musze pierścienia bo felga od środka ma wytłoczenie na obwód dystansu ale chyba lepiej by bylo go jednak założyć?
Opublikowano

Tak, zakładasz dystans na piasde i dopiero na dystans pierścień centrujący (no chyba,że masz na dystansie większy rozmiar otworu niż rozmiar pierścienia na piaśdzie-pamiętaj aby dystans ładnie całą powierzchnią dolegał do piasdy) I pierścienie powinieneś mieć jeśli tylko otwór centrujący w feldze jest większy niż pierścień centrujący zatoczony na dystansie . Dla bezpieczeństwa oczywiście :cool2:

Nie wiem, czemu powiedzieli Tobie mechanicy tego farmazona ale pozdrów ich :duh:

Opublikowano
Dzięki :) to może przez to mam takie podskakiwanie bo jak oni włożyli pierścień pomiędzy dystans a piastę to nie dolega idealnie do niej i jest luz przez to te objawy :/:/:/ a jak mogę to zmierzyć suwmiarka czy może na feldze jest znaczenie jakieś? miałem już pierścienie takie różowe ale były nie całe tylko miały takie przecięcie każdy z nich,a teraz zamówiłem z allegro czarne bez tego przecięcia, ale jak mówisz ze dla bezpieczeństwa można wsadzić pierścień to chyba tak zrobię :)
Opublikowano

Tak jak Ci mówię,zmierz sobie najpierw czy dystans wchodzi idealnie na pierścień centrujący piasdy - potem zmierz ile ma otwór centrujący w feldze a ile ma na dystansie .

Ja założył bym pierścienie centrujące tak jak Ci mówiłem - na dystans i tyle . A dystanse z otworem centrującym powinieneś mieć na wymiar piasdy i jej pierścienia centrującego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.