Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tam też manual jest? Ja jako fan benzyniaków i przeciwnik dieslów oraz nie zraziłem się nigdy do LPG jestem za wersją PB+LPG. Ja bym stawiał że spalanie będziesz miał w granicach tych 20l w zimę i 18 w lato. Traska kilka l mniej.

 

Sądzę, że sam musisz podjąć decyzje bo raczej ten kto ma diesla nie powie kup benzynke i odwrotnie. W dieslu jest trochę więcej rzeczy do popsucia się i jak widać pompy progowe CR wtryski to jest to co boli diesle w bmw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam też manual jest? Ja jako fan benzyniaków i przeciwnik dieslów oraz nie zraziłem się nigdy do LPG jestem za wersją PB+LPG. Ja bym stawiał że spalanie będziesz miał w granicach tych 20l w zimę i 18 w lato. Traska kilka l mniej.

 

Sądzę, że sam musisz podjąć decyzje bo raczej ten kto ma diesla nie powie kup benzynke i odwrotnie. W dieslu jest trochę więcej rzeczy do popsucia się i jak widać pompy progowe CR wtryski to jest to co boli diesle w bmw.

 

Manual oczywiście, fajnie się jeździ automatem ale czas na jakąś zmianę :D

Ja też nie jestem przecimnikiem LPG, ciężkie czasy i trzeba liczyć koszty :(

Co do coomon raili, to fajnie się jeździ jak wszystko jest ok, ale jak coś pada, to ręce po łokcie w ropie i spore koszty.

Decyzję podjąłbym już dziś, ale kolegi bmka ma już 16 lat :shock: kurcze, zaraz 17, przy takim wieku już wszystko może zacząć się sypać, tym bardziej jak już wspomniałem, kolega nic w niej nie robi, nic kompletnie, w sumie nie robi, bo nic nie dolega, ale jak zacznie, to strach pomyśleć, do V8 też części nie są tanie... mam, pomysł, zamienię się z nim na tydzień autkami, zobaczymy.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Ja bym pojechał na kompresję próbę olejową, blachę sprawdził. Bmw nie gniją moim zdaniem w przeciwieństwie do konkurencji. A takie e39 niedługo będzie fajnym klasykiem jeśli będzie zadbana.

 

Co może paść to czujniki, sprzęgło, zawiecha jeśli robiona nie była. łożyska i inne pierdoły. Ale to może polecieć także w Twojej. Sprawdź poczytaj jak z vanosami z tym silnikiem. Jak nie ma i naprawdę jest taki dobry stan to bym brał. Napewno koszta mniejsze niż w 3.0d

Opublikowano
Hey, mam instalację od 6 lat, ostatnio trzeba było wymienić wtryski - pojawiała się nierówna praca na wolnych obrotach i ponad 120km/h (wstawiłem czerwone za 700). Na nowych wtryskach pracuje płynnie jak na benzynie nawet przy dużych prędkościach, jednak przyspiesza trochę wolniej. Spalanie w mieście ok 14.5/100, w trasie ostatnio testowałem na dystansie 1000km wyszło ok 12/100 (przy spokojniejszej jeździe myślę że można jeszcze sporo zejść w trasie :D ). Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, ale jak mam ochotę pojeździć wieczorem tylko dla przyjemności to wyłącznie na benzynie :wink:.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.