Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem otóż jechałem dzisiaj autkiem i w pewnym momencie na zakręcie usłyszałem takie "chrupnięcie" i niby nic takiego gdyby nie to że od tej pory na każdej małej dziurce, zakręcie non stop wali w okolicy koło. Odkręciłem koło i okazało się że macpherson sie złamał... I teraz moje pytanko jest takie. Bede wymieniał tego macphersona i co przy okazji wymienić? zaznaczę że amortyzatory są w porządku. Ale chce wymienić sprężyny z tyłu bo strasznie auto "siedzi". Czy przy tym zabiegu wymienia się jeszcze jakąś część? jakieś poduszki albo coś takiego? Byłbym wdzięczny za odpowiedź. Dzięki z góry.
Opublikowano

Z tyłu mam wszystko wymienione oprócz amortyzatorów i tej sprężyny.

A jak to jest z tym Macphersonem on jest razem z amorem:? bo takie info na PW dostałem

Opublikowano
Z tyłu mcpherson jest razem z amorem, także jak kupisz to będziesz miał całość. tylko z przodu jest sam wkład. w życiu się nie spotkałem, żeby pękł, pewnie ktoś założył chińszczyznę.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Problem w tym że jest orginalny... jak naciskam na tył to przeskakuje na sprężynie bo jest "wygięty" czy tam nadłamany nie wiem jak to opisac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.