Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, jestem po wymianie amorów z przodu w mojej E39. Przy skręcie kołami jak jadę powoli słyszę dziwne dźwięki z lewego koła. Takie ciche tarcie. Czy mogłem zrobić coś źle? Oczywiście wraz z amorami wymieniłem ich mocowanie i dodatkowo wymieniłem piastę akurat w tym kole co wydaje te dziwne odgłosy. Może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc. Edytowane przez antoniooo
Opublikowano
Pewnie zagiela się delikatnie oslona tarczy ham. i ociera. Ściagnij koło i poodginaj ja delikatnie w stronę amortyzatora.
Opublikowano
Też tak pomyślałem i tak zrobiłem, niestety nie pomogło. Przyznam się bez bicia że zgubiłem jedna podkładkę z łożyska spod kielicha, ale dopasowałem drugą identyczną. Jeszcze byłem pewien że przy amorach dostane te gumy co oddzielają amor od sprężyny lecz nie było ich w komplecie i dałem te stare, może to one tak dziwnie piszczą. Tyle że chyba one nie mają nic wspólnego ze skręcaniem kół.
Opublikowano
Witam miałem taki sam przypadek osiołek :!: u którego zakładałem amorki nie poskładał tak jak powinno być została mu podkładka miezy deklem a łożyskiem ,identyczny objaw.
Opublikowano
Tylko że ja dałem ta podkładkę tylko nie oryginalną bo ona mi się zgubiła ale dałem identyczną z taką samą grubością i średnicą.
Opublikowano
Weź sobie kogoś do pomocy niech skręca kierownica a ty chwytaj za każdą główkę stabilizatora, czy aby nie one tak trzeszczą. Nie ma zanczenia, że nie mają luzu.
Opublikowano
Tak też zrobię. bo te gumy co oddzielają sprężynę od amora to chyba nie przyczyna, i ta inna podkładka. Bo auto świetnie się prowadzi i trzyma się drogi. Od razu zapytam, po wymianie amorów pozostały na dużych dziurach takie delikatne pukanie, myślałem ze to wina amorów ale nie. Stabilizatory to raczej nie są bo 0 luzów. Gdzieś czytałem ze poduszka pod silnikiem może to powodować czy to prawda ?
Opublikowano
... Od razu zapytam, po wymianie amorów pozostały na dużych dziurach takie delikatne pukanie, myślałem ze to wina amorów ale nie. ...

 

Prawdopodobnie tuleje wahaczy rozprężnych. One są plastikowo gumowe i jak juz są przepracowane to stukają np. na progach zaalniających lub uskokach na drogach.

Opublikowano
Jeszcze powiedz mi jak okaże się że to stabilizatory tak trzeszczą to znaczy że są do wymiany. bo chyba mnie krew zaleje jak zaś wszystko ściągać trzeba będzie :D . Teraz wracając z roboty wydawało mi się jakbym to słyszał już z drugiej strony, ale tak jak mowie tylko przy powolnym toczeniu się.
Opublikowano
Jeszcze powiedz mi jak okaże się że to stabilizatory tak trzeszczą to znaczy że są do wymiany.

 

Do wymiany.

Opublikowano
Powiedzcie mi jedno bo nie kumam ,stabilizator raczej puka a nie trzeszczy :shock:

Ze starości też będzie trzeszczał, albo jak auto długo stało :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.