Skocz do zawartości

antoniooo

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia antoniooo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mi to sie stało nagle bez rzadnych obiawów zawsze paliła na dotyk.
  2. Ale dziś coś zauważyłem ze jak pokręcę ja troche to pod maska słychac dziwne świszczenie jakbym mial zapowietrzony jakis waz albo jakby sie zerwał i silnik powietrza nie dostaje bo na pych odpale. jutro sprubuje zlokalizowac tego weża. Bo diagnosta ma czas dopiero w czwartek
  3. Łudziłem się że może to być jakiś bezpiecznik albo jakaś pierdoła, znalazłem podobno najlepszego gościa od bmw w regionie zobaczymy co powie.
  4. No tak aku padł ale zawsze światła w kabinie się świeciły. A po kręceniu tak wywalało że musiałem ściągnąć i założyć klemy żeby jasność wróciła. Aku naładowałem i dalej to samo kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Może być to wina elektryki? Czy raczej mechaniczne. Kontrolka od świec zapala się normalnie i gaśnie tak jak zawsze. Dziwi mnie to ze krecąc tak chamsko odpaliła, jechała normalnie 0 spadku mocy itp. Teraz już nie odpala boje się że mogą to być wtryski chociaż nic na nie z wcześniejszej eksploatacji nie wskazuje.
  5. antoniooo

    Nie chce odpalic e39 3.0d

    Witam, jak co dzień pojechałem moją e39 3.0d do pracy wszystko było ok. Ale jak już chciałem wrócić do domu to pojawił się problem mianowicie kręciła ale nie chciała odpalić. Kręciłem ją troszeczkę dłużej i dziwnie ale odpaliła. Podczas jazdy zachowywała się normalnie. Ale jak ją zgasiłem to już nie dała się odpalić, a gdy ja dłużej kręciłem to wywalało całe zasilanie jakbym kleme z aku zdjoł. Może miał ktoś podobny przypadek? Pomocy !!
  6. Jeszcze powiedz mi jak okaże się że to stabilizatory tak trzeszczą to znaczy że są do wymiany. bo chyba mnie krew zaleje jak zaś wszystko ściągać trzeba będzie :D . Teraz wracając z roboty wydawało mi się jakbym to słyszał już z drugiej strony, ale tak jak mowie tylko przy powolnym toczeniu się.
  7. Tak też zrobię. bo te gumy co oddzielają sprężynę od amora to chyba nie przyczyna, i ta inna podkładka. Bo auto świetnie się prowadzi i trzyma się drogi. Od razu zapytam, po wymianie amorów pozostały na dużych dziurach takie delikatne pukanie, myślałem ze to wina amorów ale nie. Stabilizatory to raczej nie są bo 0 luzów. Gdzieś czytałem ze poduszka pod silnikiem może to powodować czy to prawda ?
  8. Tylko że ja dałem ta podkładkę tylko nie oryginalną bo ona mi się zgubiła ale dałem identyczną z taką samą grubością i średnicą.
  9. Nie wymieniałem ich ponieważ nie wyczułem luzu, a tak jak mówię przed wymianą amorów nic takiego się nie działo.
  10. Też tak pomyślałem i tak zrobiłem, niestety nie pomogło. Przyznam się bez bicia że zgubiłem jedna podkładkę z łożyska spod kielicha, ale dopasowałem drugą identyczną. Jeszcze byłem pewien że przy amorach dostane te gumy co oddzielają amor od sprężyny lecz nie było ich w komplecie i dałem te stare, może to one tak dziwnie piszczą. Tyle że chyba one nie mają nic wspólnego ze skręcaniem kół.
  11. Witam, jestem po wymianie amorów z przodu w mojej E39. Przy skręcie kołami jak jadę powoli słyszę dziwne dźwięki z lewego koła. Takie ciche tarcie. Czy mogłem zrobić coś źle? Oczywiście wraz z amorami wymieniłem ich mocowanie i dodatkowo wymieniłem piastę akurat w tym kole co wydaje te dziwne odgłosy. Może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.