Skocz do zawartości

m70 problem


kudlatye32

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem odnosnie silnika w moim e32 750il . auto zostalo nie dawno kupione.

 

ogolnie czuc ze auto nie pracuje tak jak powinno, silnik lata , nie wiem czy to jest poduszka silnika czy cos innego, przerywa delikatnie. czuc benzyne z korka olejowego i z wydechu.

 

prosze mi powiedziec, co nalezy wymienic by silnik pracowal tak jak powinien, problemem jest to rowniez ze faluje na wolnych obrotach od czasu do czasu.

 

sprawdzalem kopulki i wyglada na wszystko ok, przewody beru mam .silnik i tak pracuje ladnie, jednak czuc ze nie jedzie do konca tak jak powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyć ciśnienie sprężania, jeżeli ok, to wymienić wszystko co trzeba, żeby ten silnik wrócił do normy,pisałem o tym na forum wiele razy. Generalnie koszt około 5 do 7 tyś w zależności jakie masz ceny części oraz za robociznę. Wymiana nic nie da w starym silniku i tak trzeba dużo wymienić, żeby było dobrze.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w dużym (nie całkowitym) stopniu udało się wyeliminować podobne objawy:

- co to znaczy że sprawdzałeś kopułki? Czy zdjąłeś je i patrzyłeś od środka? Co z palcami rozdzielacza?

- jakie masz świece? Spróbuj wymienić na NGK ZFR5F

- sprawdź czy nigdzie nie ciągnie lewego powietrza. Zobacz w jakim stanie masz uszczelki pod kolektory dolotowe

- przewody zapłonowe do sprawdzenia tak jak mówi ttrol.

 

Ja wymieniłem świece, kopułki i palce i poprawa jest znaczna. Poprzednie były od nowości w stanie kipeskim. W tej chwili auto na ciepło pracuje prawidłowo, a zdarzało mu się zawahać. Na zimno czasami jeszcze zapłon wypada - pewnie do wymiany przewody.

pozdrawiam

qba_m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o kopulki to zdjalem i przeczyscilem papierkiem razem z palcami. jutro zamawiam nowe swiece i ngk filtry powietrza i przewody janmora.

 

slyszalem ze ciezko dostac takie swiece czy to prawda czy w pierwszej wiekszej hurtowni je dostanę?

 

 

jak to jest z uszczelkami pod kolektor dolotowy? czemu sa az tak drogie? wiem ze sa w konstrukcji stalowej wiec ciezko je pewnie podrobic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kudlaty, rzeczywiscie na allegro nie widziałem tych świec, ale bez problemu je kupisz w sklepie kolegi stones1 http://www.czescidobmw.pl

 

Ja tam kupiłem i wszystko OK.

 

Jeżeli chodzi o uszczelki to oprócz metalowej konstrukcji do ceny dochodzi bonus w postaci "magii V12" :D

pozdrawiam

qba_m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zamowilem przewody janmora - 250zł ,dobra cena, zobaczymy jak beda sie sprawowac po zalozeniu. nie wie ktos jescze jak zalozyc te oryginalne koraliki do przewodow , ? przewody bez tego nie stopia sie przez te temp v12 :D ?

 

Koraliki to chyba są przeciwko gryzoniom coś mi się zdaje :8)

pozdrawiam

qba_m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te koraliki to pakiet przeciw kunom, można było z tego zrezygnować, ale nikt tego nie robił jak widać po autach. Bez tych koralików proponuję na przewód od cewki przy filtrze oleju założyć jakąś osłonę, ja mam peszel, bo inaczej przewód ciągle dotyka obudowy filtra, która ma ciągle ze 100 stopni. Poza tym może się o niego przetrzeć.

 

Nie ma sensu tych koralików zakładać, u nas nie ma tylu gryzoni, poza tym musiałbyś rozbierać wszystkie przewody tak jak do założenia impulsatorów.

 

Oryginalnych świec Boscha już nie dostaniesz, nie są już produkowane, ale te NGK są również dobre.

pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

koraliki poza ochrona przed gryzoniami spełniają również funkcję '' izolatora'' nie dopuszczając do ewentualnych przebić między kablem WN i masą oraz o czym pisał ttrol zabezpieczają kabel przed przetarciem.

Ja bym tam je przełożył wystarczy po psikać kable WD40 a osłonki same schodzą .

Pozdrawiam kanap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie ma sensu tych koralików zakładać, u nas nie ma tylu gryzoni, poza tym musiałbyś rozbierać wszystkie przewody tak jak do założenia impulsatorów.

 

 

Ja miałem przygody z gryzoniami. W E34 wygryzły mi wygłuszenie maski, w dupowozie-mondeo jakiś miesiąc temu wygryzły dziurę w wygłuszeniu ściany grodziowej. W obu przypadkach auto zostawione na noc z ciepłym silnikiem podczas pobytu na wsi.

pozdrawiam

qba_m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.