Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem auto nie pali, z plaka od strzała zrobiłem próbę przelewową i przy próbie odpalenia po podłączeniu menzurek pojawiło się paliwo w wężykach niemalże na wszystkich na długości ok 5-10 cm przy 20s kręceniu rozrusznikiem na dwóch wtryskach pojawiło się o 20% więcej niż na pozostałych. z plaka pali od strzała teraz pytanie czy przy próbie odpalnia może delikatnie iść nadmiarami paliwo, czy całkowicie powinny być zamkniete ??
Opublikowano
mialem podobny problem auto palilo od strzala na plaka tak nie chcialo co sie okazalo bezpiecznik ktory jest w bagarzniku mial bardzo mala przewodnosc i z tad efekt prawie nie lecacego paliwa bynajmiej bylo tak u mnie
Opublikowano
Z mojego przypadku wiem że troszke paliwa pojawi się w miarkach,ważne żeby było go malutko przy kręceniu 20sek. i we wszystkich taka sama ilość. Ogólnie uważam że wtryskiwacze do sprawdzenia profesjonalnego, metoda przelewowa to sposób wstępnej diagnozy. U mnie jeden szwankował i nie palił za chiny demokratyczne. POzdr :lol:
Opublikowano
jak chcesz dokladnie sprawdzic przelewy to zaopatrz sie w 6 wezykow i 6 jakichs pojemniczkow na paliwo. odpal auto i ze stoperem w reku zgas je po 60 sekundach, przelew kazdego wtrysku przez ten czas nie powinien zwrocic wiecej niz 200ml paliwa
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.