Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzis wymienilem w swojej E34 sonde lambda, bo stara juz ledwo zipala. Miala padnieta grzalke i wolno oscylowala. Do tego silnik jak byl niedogrzany to czasem przerywal, falowaly obroty itp. Wymienilem owa sonde i teraz jest jeszcze gorzej. Jak zapale silnik, ma on 300-400obr i wogole nie reaguje na pedal gazu. A jak wejdzie przynajmniej na te 600obr to po dodaniu gazu odrazu gasnie. Jakies pomysly?
Opublikowano
Też się wczoraj zabrałem za wymianę sondy. Auto co jakiś czas drastycznie traciło moc. Na 5 biegu nie poszło więcej niż 120km/h (dyfer od M20, więc v-max 180). Okazało się, że sprzedali mi sonde 1V zamiast 5V. Dzisiaj wleciała spowrotem uszkodzona...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Moja jest napewno dobra :?

Po weekendzie bede wszystko co mozliwe przekladal z 320i, E36. Moze wkoncu uda sie namierzyc usterke. Na pierwszy ogien krokowiec i przeplywka, potem komputer.

Opublikowano
Sonda staje w miejscu także w przypadku usterki innego czujnika dolotu. Na kablu sygnałowym masz wtedy napięcie zastępcze. Czyli 0,45V

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.