Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam maly problem. bmw e34 520i 150km benzyna gaz gdy wstalem rano i wsiadlem do samochodu mial ciezko z odpaleniem dopiero za 3\4 razem odpalil i co obroty wskoczylu odrazu na 3.5 tys. A jak przelaczylem na paliwo obroty spadly ale falowaly najpierw od 1000 do prawie 2500 a potem falowaly od 1000 do 1500. Jak myslicie co moze byc przyczyna takiego zachowania mojego auta?? dodam ze wieczorem normalni przyjechalem i nic sie nie dzialo. przeplywomierz?? krokowy?? po odlaczeniu przeplywki na bezynie obroty bylu miedzy 500 a 1000 a na gazie nadal de 3500 prosze opomoc i o wyrozumialosc za bledy to moj pierwszy post. Pozdrawiam
Opublikowano
Spokojnie. Przyczyn może być wiele. Najprościej sprawdzić cewki. Zdjemij obudowę i po ciemku sprawdź czy żadna nie błyska. Druga sprawa to lewe powietrze w dolocie. Sprawdź czy nigdzie w okolicach dolotu nie słychać ssania. Dalej najprościej chyba wyczyścić zawór wolnych obrotów (czyli ten "krokowiec").

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Spokojnie. Przyczyn może być wiele. Najprościej sprawdzić cewki. Zdjemij obudowę i po ciemku sprawdź czy żadna nie błyska. Druga sprawa to lewe powietrze w dolocie. Sprawdź czy nigdzie w okolicach dolotu nie słychać ssania. Dalej najprościej chyba wyczyścić zawór wolnych obrotów (czyli ten "krokowiec").

Lewe powietrze powoduje falowanie w dół a nie w górę

BÓG MIŁOŚĆ WYGODA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.