Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie, autko z 2007 r. Motorek 3.0D.

Powiedzcie proszę czym do tego najlepiej podejść?. Inpa jest kiepska, bo jakaś strasznie okrojona jest. Brakuje w niej adaptacji różnych modułów itp.

Inpa od braci za wschodniej granicy.

Problem mam następujący. Wywala błąd pedału gazu. Wyciągnąłem wtyczkę z pedału gazu. Wsadziłem z powrotem i brak reakcji na jego naciśnięcie. Wsadziłem nowy pedał i niby wszystko ok, ale wywala błąd jak na screenie http://zapodaj.net/3d9de484b65e3.jpg.html

Zanim pierwszy pedał przestał działać był ten sam błąd. Mniemam, że chodzi o czujnik tps przy przepustnicy?. Teraz nowy pedał znowu nie działa i dodatkowo są błędy( z resztą na pierwszym pedale też wyskoczyły dwa ostatnie błędy kiedy przestał reagować):

czujnik pedału przyspieszania 1

czujnik pedału przyspieszania 2

Potencjometr pedału gazu (sygnał).

Niestety nie mam screena z ostatniego odczytu powyższych błędów.

Przy okazji jest jeszcze błąd podgrzewania filtra paliwa (aktywacja?).

Silnik oczywiście chodzi w awaryjnym. System 4x4 też nie działa, ale nie wiem czy ma to związek.

Dziękuję za sugestie.

Opublikowano
Witaj Kolego! Prawdopodobnie bez wizyty w autoryzowanym serwisie się nie obędzie.Wskazane jest wgranie kompletnego/nowego oprogramowania ewentualnie+konfiguracja poszczególnych sekcji w tym min.pedału gazu.Wiem,że to mało konkretna odpowiedź ale to zbyt skomplikowane auto i nie zawsze wszystko jest tak jak trzeba po wymianie części-po prostu nie ma łączności/konfiguracji z komputerem
Opublikowano
Witaj Kolego! Prawdopodobnie bez wizyty w autoryzowanym serwisie się nie obędzie.Wskazane jest wgranie kompletnego/nowego oprogramowania ewentualnie+konfiguracja poszczególnych sekcji w tym min.pedału gazu.Wiem,że to mało konkretna odpowiedź ale to zbyt skomplikowane auto i nie zawsze wszystko jest tak jak trzeba po wymianie części-po prostu nie ma łączności/konfiguracji z komputerem

 

To może Dis byłby pomocny?. W inpa o dziwo nie ma opcji adaptacji pedału gazu dla tego modelu. Brak jest nawet adaptacji świateł. W starszej Inpa nie miałem E70, ale za to np. dla e65 można było już zrobić sporo. Może ta moja wersja jest jakaś powycinana?.

Jeżeli DIS, to które wersja pogada w pełni z E70

Dziękuję!

Opublikowano
Może łatwiej podjedz do nas sprawdzimy.

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Opublikowano

Dam sobie rady, dzięki :)

Potrzebuje tylko odpowiedniego narzędzia. Chodzi mi tylko o to, że chce już skończyć to auto, bo następne czeka.

Opublikowano

Motorek zrobiłem. Problem był w ECU.

Pozostał mi 4x4.

 

Czy w tym aucie jak padnie sterownik świateł skrętnych, to może odłączyć 4x4?. Niestety brak mi schematu do tego auta i stąd takie kosmicznie dziwne pytania.

Padnięty był jeden ze sterowników, ale go zrobiłem. Sterownik drugiego światła coś nie bangla mimo, że przesuwa w w pionie i poziomie. Komp pokazuje niewłaściwy sygnał. Systemy w BMW są często powiązane ze sobą stąd pytanie o 4x4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.