Skocz do zawartości

warrior

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 e70 3,0d

Osiągnięcia warrior

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady.Po zmianie opon z RFT na zwykłe VREDESTEIN SUV(pozostałem przy 19") jak najbardziej popieram zdanie "visitor1967" tzn.komfort jazdy jest dużo lepszy(ciszej,lepsza amortyzacja/mniej odczuwalne nierówności i dziury),autko prowadzi się bez zarzutów.Nigdy więcej :nienie: RFT!!! Nie wiem jak by było na 20"(przy zwykłych oponach) ale biorąc pod uwagę wysokość profilu opony to myślę,że jednak gorzej.Wygląd wyglądem znając stan naszych dróg wybieram wygodę i dobro zawieszenia :cool2: niż lans :8) .
  2. Dzięki za odpowiedź.Czy byłbyś tak uprzejmy i odpowiedział jak wyglądają te sprawy: komfort jazdy(poziom hałasu,czy nie tłucze autem jak złapie dziurę w asfalcie dużo silniej niż przy 19" i czy nie pływa na zakrętach/przy zmianie pasa ruchu i jak wygląda zużycie zewnętrznych krawędzi opon przednich(oczywiście geometria+ciśnienie ok)? Z góry Dziękuję -
  3. Witam Kolegów! Mam proste 2 pytanka: 1)czy ogólnie warto zmienić felgi z 19" na fabrycznych ROF dullery na 20" i założyć zwykłe(nie ROF) oponki VREDESTEIN UltracSUV Sessanta,czy lepiej pozostać przy 19" i kupić nowe 19" BRIDGESTONE DUELLER H/P RSC ? Opony które mam i tak są do wymiany a felgi fabryczne wyglądają ok ale szału nie więc mam dylemat czy:droższe opony ROF i stare 19"felgi czy nowe 20"felgi i zwykłe opony.
  4. warrior

    Opony w X5

    Witam Kolegów! Mam proste 2 pytanka: 1)czy ogólnie warto zmienić felgi z 19" na fabrycznych ROF dullery na 20" i założyć zwykłe(nie ROF) oponki VREDESTEIN UltracSUV Sessanta,czy lepiej pozostać przy 19" i kupić nowe BRIDGESTONE DUELLER H/P RSC ?
  5. Z napięciem wszystko ok,auto zapaliło bez problemu(poza tym usterka wystąpiła podczas krótkiego ok.3min postoju podczas dłuższej trasy)
  6. Witam Kolegów! Proszę o podpowiedź odnośnie problemu jak w temacie tzn.pojawił się problem z zwolnieniem hamulca postojowego(tzw.ręczny) przyciskiem...Po odblokowaniu plastikowym kluczem poprzez pociągnięcie linki z lewej strony bagażnika kontrolka na desce dalej świeci się na pomarańczowo+dodatkowo informacja na monitorze o awarii hamulca.Ponadto samochodu nie można otworzyć ani zamknąć z pilota,funkcja dostępu komfortowego też nie działa.problem ten pojawił się łącznie zz problemem z hamulcem.Miłej niedzieli i z góry Dziękuję za rady.
  7. Witam Kolegów! Chciałbym wgrać takie coś jak w temacie i dlatego Proszę o opinię i podpowiedzi kolegów którzy to zrobili i ogólnie jak to działa tzn.czy nie było fatalnych :mad2: skutków?Dodam,że zamierzam zrobić to w f-rmie z Krakowa(ogłaszają się na Allegro za ok.1tys.zł) Pytam ponieważ zdania są podzielone a tym bardziej wśród osób które zajmują się kodowaniem/programowaniem(nawet tu na forum) Z góry Dziękuję
  8. Witam Kolegów! Proszę o podpowiedź gdzie znajduje się w e70(3,0d/2008r) moduł bluetooth i jak najłatwiej do niego dotrzeć-mam na myśli odczytanie z niego numerów/oznaczeń ponieważ mój jest uszkodzony a chcę kupić używany o takich samych oznaczeniach.Z góry Serdecznie Dziękuję wszystkim za podpowiedź.
  9. Dziękuję Ci za odpowiedź.Pozdrawiam!
  10. Czy ktoś z Kolegów kupił/zamontował zamienniki oryginału lamp tylnych i jeśli tak to jaka jest ich jakość wykonania i jak świecą w praktyce? Ogólnie czy warto kupić zamiennik na prawą i lewą stronę(żeby nie było różnicy w wyglądzie/świeceniu) za niecałe 600zł(za 2szt na Allegro) czy lepiej kupić 1szt oryginalną(ok.650zł u dealera) Pozdrawiam i Dziękuję z góry za podpowiedź :wink:
  11. I tu kolega jako(prawie)jedyny z dyskusji na temat tego wątku ma rację :8) Ekspertów typu "Adam Słodowy" odsyłam na stronę bmw.pl-tam są dokładne opisy i sposób działania min.tego systemu w dziale: bezpieczeństwo.
  12. Witam kolegów! Proszę o podpowiedź odnośnie wymiany(chyba żarówki) w tylnej lampie w klapie bagażnika w X5/e70.Z góry Dziękuję;-)
  13. Witaj Kolego! Prawdopodobnie bez wizyty w autoryzowanym serwisie się nie obędzie.Wskazane jest wgranie kompletnego/nowego oprogramowania ewentualnie+konfiguracja poszczególnych sekcji w tym min.pedału gazu.Wiem,że to mało konkretna odpowiedź ale to zbyt skomplikowane auto i nie zawsze wszystko jest tak jak trzeba po wymianie części-po prostu nie ma łączności/konfiguracji z komputerem
  14. Sprawa się wyjaśniła :lol: tzn.jak ogrzewanie jest włączone na "AUTO" to komputer sam steruje temperaturą i nawiewami i chociaż to trochę dziwne to przez kratki nawiewów z tyłu podłokietnika kierowcy leci dość chłodne powietrze(jak z żadnego miejsca nawiewu) a regulacja temp.pokrętłem jest prawie nieodczuwalna ale po otwarciu tylnych drzwi(temp.zewnętrzna -3C) zaczęło lecieć mocno ciepłe powietrze.Prawdopodobnie regulują temp.tyłu czujniki temp.i stąd był ten chłód.Przy ręcznym sterowaniu(przyciski po lewej i prawej pod przyciskami ogrzewania foteli przednich) można wybrać dla kierowcy i pasażera(przy klimatyzacji 2strefowowej)kierunek nawiewu:kratki,nogi,twarz(każde z osobna lub łącznie)wg.opcji sterowania ręcznego(jak w wielu autach z lat 90 tzw.suwaki:szyby/nogi/kratka) i trzeba zwrócić uwagę na ustawienie temp. tzn.na postaci kierowcy i pasażera wyświetlanej na monitorze(poziome paski na brzuchu/zmieniają kolor z niebieskiego do czerwonego).Przy klimie 4strefowej precyzyjniejsza regulacja dla pasażerów tyłu jest w panelu z wyświetlaczem umieszczonym też z tyłu podłokietnika kierowcy.
  15. Będę próbował coś kombinować ale jedyna regulacja jaka jest w komputerze to:kierowca i pasażer(przód) ale z przodu ogrzewanie działa ok-żadnej informacji o regulacji ogrzewania tyłu komputer nie pokazuje a jedyna regulacja tyłu jaka jest to temp(ciepło/zimno) i 0/1(otw/zam.kratek)-z tyłu podłokietnika kierowcy. Spróbuję jeszcze podkręcić kreski na czerwono które są na "brzuchu" sylwetki pasażera i kierowcy w komputerze.Obecnie mam to podświetlone na biało a regulacja pozwala na zmianę ich koloru na niebieskie(kręcę w dół)i czerwone(kręcę do góry).Może to być regulacją temperatury nawiewu na kratki bo jako tako kratkami nie wieje mocno(nawet przód)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.