Skocz do zawartości

E46 320I Rozgrzany cieszko zapala

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie tjw. mam mały problem z moją bmw tz.jak polatam i już jest ciepła to po zgaszeniu- raz nawet nie chciała odpalić za drugim zapalała i gasła przy czym zapalały się kontrolki trakcji [ten ręczny na pomarańczowo] ale tak wszystko gra , o co chodzi? wie może kto, to nie jest wina przepływomierza powietrza co sprawdzić za nim pojadę na kompa dzięki i z góry pozdrawiam
Opublikowano
  • Autor
Dziękować kolego ,poczytałem tu i tam i też tak uważam, nie którzy mieli podobne objawy i także czujnik .A teraz pytanko gdzie on się znajduje i czy po upewnieniu się że to on na 100% po przez kompa, dam rade sam wymienić ?Dziękować za pomoc ,nie jestem dobrym mechanikiem ale szybko łapie bo bardzo tego chce, sam grzebie w mojej BMW odkąd ją mam jeszcze raz dziękować
Opublikowano
  • Autor
Jak patrze na silnik z przodu to ten czujnik jest po lewej czy prawej stronie ,dodam że to anglik i czy przy ściąganiu nastawiacza vanosa nie przestawię czegoś? bo podobno żeby się dostać do tego czujnika, trzeba go wykręcić, dzięki .
Opublikowano
  • Autor
Panowie bylem u kolegi na kompie błędów tyle co u cyganki w tobołku towaru ,po skasowaniu ich żadne nie wracają ,auto jak na złość nie chciało pokazać co boli ,rozgrzewałem gasiłem i cyka jak szalona nie wiem, może jeszcze wróci za kilka dni ten problem a może wystarczyło skasować tą listę, na razie odpuszczam ten czujnik zobaczymy co będzie.
Opublikowano
Spokojnie... powróci niebawem. Jak już raz poleciał to teraz tylko czekać.
Opublikowano
  • Autor
Dzięki, masz racje, dzisiaj to nastąpiło, jutro wymieniam, boscha będzie grać bo niby to jest org.czy tak?
Opublikowano
  • Autor