Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,

Moj problem jest dosc podobny do tego:

viewtopic.php?f=70&t=174278&p=1255659&hilit=dtc+failure#p1255659

Roznice:

ja mam e90 330d - w watku e91 330i ale to akurat watpie zeby mialo jakiekolwiek znaczenie.

 

W trakcie jazdy (ostatnio zauwazylem ze podczas ruszania ze swiatel/przyspieszania) wylacza radio, wlacza na chwile kontrolki na panelu zegarowym dla hamulca recznego i abs (trwa to mniej wiecej tyle ile przy uruchamianiu pojazdu, jakby sprawdzal/startowal system) i wyswietla na wyswietlaczu (centraly od idrive) pisze ostrzezenie ze wystepuje jakis klopot z ukladem trakcji (nie pamietam czy za kazdym razem to samo ale mozliwe ze wspomina cos czasem o abs, ostatnio przyuwazylem ze wrzuca w tresci 'dtc failure'), zaleca umiarkowana jazde i kontrole w serwisie. Komunikat moge zamknac sam albo znika po ilus tam sekundach. Dwukrotnie w ogole zrestartowal sie caly komputer/idrive (?) - w sensie zgasl ekran (i radio - czy dzialaja przyciski na kierownicy nie wiem, nie myslalem tego akurat sprawdzac), wystartowal z logo bmw - tak jak przy odpalaniu auta.

 

Sek w tym ze w menu informacyjnym/serwis - nie mam tam zadnych bledow, wszystko ok a potrafi tam wywalac ostrzezenie nawet o konczacym sie plynie dla spryskiwaczy szyb.

Auto oczywiscie zachowuje sie normalnie, nie krztusi sie w momencie wystepowania opisanych wyzej problemow, generalnie z mojego punktu widzenia wszystko jest ok. W trakcie jazdy abs normalnie dziala, esp rowniez. Acha - nie musze wylaczac auta czy chocby silnika zeby pozbyc sie komunikatow/bledow/swiecacych kontrolek.

 

 

Jakies sugestie? Rozsadnym wydaje mi sie podpiac do komputera zeby sprawdzic czy cos wiecej moze powie, ale serwis za sama taka przyjemnosc mowi 350zl - troche duzo :-)

Ktos z Was we Wroclawiu ma moze oprogramowanie/okablowanie i pomoze mi rozczytac czy cos w komputerze siedzi? (za piwo czy tez po prostu za rozsadniejsza kwote)

 

Sprobuje w wolnej chwili tez przeczyscic ten kabel zasilajacy ze wspomnianego watku, ale tak czy inaczej wole posprawdzac wszystko.

Pzdr.

dren

Opublikowano

Masz problem z napięciem. Sterownik ABS/DTC wyłącza się, jeżeli napięcie na instalacji spadnie poniżej 9V. Podobnie robią inne sterowniki. Alternatywnie, masz gdzieś przebicie na masę.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak będziesz w wawie możemy zrobić diagnostykę i pomoc zlokalizować usterki .

 

www.bimmerretrofit.pl

 

Pozdrawiam

Rafał

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.