Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam, zamierzam podczas kompletnej wymiany zawieszenia z tyłu ogarnąć też hamulce.

Zauważyłem że przewody te stalowe biegnące pod samochodem są lekko przykorodowane, więc dla świętego spokoju chciałbym je wymienić na nowe.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/b/36.png

Korozja złapała przewody 9 i 10, a planuję wymienić za razem jeszcze 2x 15 i 11.

Będę miał zdemontowany wał, wydech, całe tylne zawieszenie, wszystkie osłony pod autem i bak.

Czy mimo tego będę miał jakieś problemy z ogarnięciem tego?

Którędy dokładnie biegną przewody, czeka mnie jeszcze demontaż jakiś elementów?

Rozmawiałem z Maćkiem od części, i mówił że te przewody przychodzą proste i trzeba je samemu doginać, da rade zrobić to ręcznie, w sensie żeby się nie zagięły?

Było by fajnie gdyby ktoś już to robił u siebie i zdał mi relacje co i jak po kolei, znacznie ułatwiło by mi to pracę :wink:

Opublikowano
U mnie też poszły ale mechanik kupił rurki miedziane i wstawił to może być lepsze rozwiązanie, a na pewno już ich rdza nie zje :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chcę pakować żadnych miedzianych rurek, tak to robiłem we fiacie, tutaj mi się nie bardzo uśmiecha.

Chcę kupić ori przewody, i wymienić całość, tak jak z fabryki wyszło.

Tylko potrzebuję jakiś wskazówek jak się za to zabrać.

Sam w sumie tez bym do tego doszedł, ale po co kombinować, skoro można zapytać i uniknąć późniejszych problemów i komplikacji :cool2:

Opublikowano
Ja też chciałem oryginalne, ale rozmawiałem z kilkoma znajomymi co są mechanikami to powiedzieli,żeby miedziaki dać będzie spokój w sumie nie długo będę i tak na dieselka zmieniał :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja chcę odpicować swoją maszynę do końca, z najmniejszymi detalami, w sumie ona i tak ma już u mnie dożywocie, więc po co mam oszczędzać na częściach i naprawach? :)

Robiąc na szybko, nie robiąc wcale lub pchając najtańsze części "zastawie minę na siebie" tyle że na jakieś kilka lat w przód.

Ogarnę teraz te hamulce + zawiecha i mogę startować z jakimiś modami :mrgreen:

Wracając do tematu, czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na te kilka pytań z pierwszego postu? :)

Opublikowano

witam

przerabiałem u siebie temat przewodów hamulcowych ( co prawda w e46)

skoro bedziesz miał wszystko wywalone to masz luzik

-przewody wymieniaj pojedyńczo układając je w miejsce starych ,zacznij od przodu

-delikatnie je zaginaj aby nie złamac przewodu

- proponuje zakupić też łączniki 7 i 8 x 2 szt

-wymień także płyn hamulcowy nie zapominając o wysprzęgliku sprzęgła

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Okej, dzieki za odpowiedź. :)

Elementy 12, 13, 14, 16, 7 i 8 mam zakupione.

Płyn niedawno zmieniałem, ale i tak całość trzeba będzie spuścić.

Czy po tym będę musiał odpowietrzyć tylko tył, czy przód też się zapowietrzy?

Mam automat, więc wysprzęglika brak :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.