Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie

Usilnie próbuję znaleźć dopowiedź na - może nie męczący - ale lekko irytujący problem jaki się u mnie ostatnio pojawił... Niestety na razie bezskutecznie, stąd zdecdowałem się napisać tego posta. Zauważylem ostatnio, że podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu na luz (np. podczas zmiany biegów albo przy zjeździe z górki) obroty czasami spadają na chwilę za nisko (ok. 700), potem od razu lecą lekko za wysoko (ok. 850) po czym się stabilizują na ok. 800. Gdy się to dzieje, samochodem lekko trzęsie i lekko się tak jakby dławi, jak to przy spadku obrotów. Dodam jeszcze, że kiedy samochód stoi uruchomiony na biegu jałowym nic takiego się nie dzieje i obroty nie falują - po prostu chodzi równiutko i stabilnie.

Czy ktoś może spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś poradzić?

Pozdarwiam i z góry dzięki

Opublikowano
Mam rozumiec ze te wachania obrotow sa wtedy gdy auto sie caly czas toczy? Bo wiesz pewnie o tym ze jak sie toczysz na luzie to sa wyzsze obroty, a jak sie zatrzymasz w miejscu to opadaja?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Tak, kiedy auto się toczy a ściślej mówiąc tylko na początku toczenia, kiedy wcisnę sprzęgło i wyrzucę bieg obroty spadają trochę za nisko, czuć wtedy takie drźenie samochodem, jakby chciał za chwilę zgasnąć (ale nie gaśnie), potem następuje korekta i obroty idą wyżej po czym za chwilę się stabilizują i jest już dalej OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.