Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie demontażu całego tylnego zawieszenia razem z ramą, dyfrem, pół ośkami.

Moja padlina to touring bez NIVO.

Przymierzam się do kompleksowej wymiany całego zawieszenia, mianowicie tuleje ramy, amortyzatory, tuleje na wahaczach, i inne dziadostwa które wyglądają na zużyte.

Do tego nowe hamulce na tył, i przewody.

Mam w planach zdjąć całe zawieszenie z tyłu, wydech, bak (czyszczenie,wymiana pompki strumieniowej).

Jak się za to zabrać?

Mam garaż z kanałem, podnośniki "żabki" sztuk dwie, mase narzędzi.

Jakie trudności napotkam po drodze?

Lepiej zdjąć całość, czy demontować pojedynczo?

Opublikowano
...też bym całość haratał, wiadomo lepszy dostęp chociażby do tulei. Tym bardziej, że to kompleksowa wymiana..Po zdjęciu wydechu, rozpięciu dyfra i linek ręcznego rama powinna już "wyjechać "bez problemu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko właśnie zastanawiam się jak to będzie z wyjechaniem tej ramy, nie usmiecha mi się dostać w łeb wyskakującą sprężyną czy coś.

Dużo waży kompletna rama?

Damy rade we dwóch ją wytargać z auta?

Opublikowano
Sama rama jest dość lekka,z aluminium przecieczesz wszystko :mrgreen: dyfer z półosiami trochę będzie ważył,ale we dwóch na pewno dacie radę.
Opublikowano
dwa dni temu gość mi wjechał w tylny lewy bok i aż koło pokrzywił ,, wydaje mi się że cała oś tylna , bo koło z prawej strony też jest krzywe, wiecie co będę musiał wymienić ?? całą ławę ?? jak to tam jest??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.