Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam na oku kupno E30 z silnikiem M20 doposażonym w dwie turbosprężarki Garett max. 2 bary doładowania na turbine. Moje pytanie wiąże sie z tym czy silnik będzie dawał jeszcze radę śmigać. Jeździ już pare lat po tej modyfikacji. Jeśli nie to jaki będzie dobry silniczek do tego modelu, chodzi mi głównie o większą moc i koszty przeróbki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli ona mają po 2 bary, i tak ciśną dla silnika a silnik nie jest zakuty to raczej bedzie padaka niż coś z tego. Przy 2 barach, by slinik był sprany i znosił taką moc (przy taki cisnieniu zakładam że ze ok 130 powinno być jakieś 250KM, przynajmniej.

Ogólnie wszystko zależy kto robił i jak jeździł tym cudem. Bo jak silnik jest zakuty, ale koleś serwisował auto jak należył a cały przebieg po modach nie byl na torze tylko to i coś z tego bedzie. Osobiście raczrj bym się trzymał z daleka, lub przynajmniej 3 raz wszystko dobrze skontrolowal..

 

pZDR>

Opublikowano
dowiedz się szczegółów i napisz tu...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.