Skocz do zawartości

[E36] M50B25 wymiana uszczelniacza/simmeringu na wale.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ze względu na pocenie się simmeringu na wale (ten zewnętrzny - między skrzynią biegów a wałem; na flanszy) postanowiłem go wymienić.

Kupiłem oryginał w serwisie i przy montażu zastanawiałem się jak głęboko go wbić. Założyłem go na flansze zmontowałem i dokręciłem, następnie zdemontowałem flansze i minimalnie go wbiłem głębiej. 2 dni było dobrze, a teraz zdrowo cieknie :/

 

Proszę mi powiedzieć jak głęboko mam go wbić, do samego końca, do progu, czy też na równo z obudową skrzyni? Na flanszy jest mała powierzchnia i bałem się, że po wbiciu do końca w ogóle nie złapie mi flanszy.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Kuba

Opublikowano

Wyciągany był delikatnie, żeby niczego nie uszkodzić. Niestety był tam ktoś przede mną i są zadziory po dłubaniu. Nowy wkleiłem na silikon, po to żeby nie przepuszczał.

 

BTW. użyłem takiego białego silikonu, szybkoschnącego z serwisu mercedesa, wszyscy na mnie klną, ponieważ jak złapie to nie idzie nic rozdzielić, a teraz sam na siebie będę zły :P

Opublikowano
Na flanszy nie ma żadnych śladów po starym simeringu. Dokładnie to chodzi mi o informację, jak kolega wyżej napisał czy do samego końca się go wbija?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.