Skocz do zawartości

e39 535i 97r. stag 300 8 - czy to sie nadaje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stag styknie ale wtryski sa najgorsze z mozliwych

 

elektrnike polece Ci lpg tech 318 tansza niz stag a latwiej sie stroi. stag 300 isa2 tez da rade.

reduktor mozesz sprobowac ac r01 250km lub 2 sztuki ac r01 150km. gold ponoc moze sprawiac klopoty w zime

wtryski hana zielone pojedyncze lub absolutne minimum to reg fast. mozesz tez sprobowac baracudy ale sa krotko na rynku.

 

najistotiejsze to myslacy gazownik. na lpg-forum Ci kogos doradza.

Opublikowano

Do 535i Landi Renzo Omegas z dwoma reduktorami (nie wierz w bajki, że jeden da radę). Montażysta: Nikodem (znajdziesz na LPG-forum) z Warszawy, możesz się powołać na mnie: "540i z Katowic w czerwcu". Czasem trudno się dodzwonić, ale większego speca od M62 (i od BMW ogólnie) nie widziałem - jemu takie auta warto powierzać.

Ewentualnie jak Ci się nie chce jechać do Warszawy (choć Nikodem robi montaż w jeden dzień - od wczesnego rana do wieczora) to masz we Wrocławiu podobno bardzo dobry zakład, zdaje się że na ulicy Fabrycznej. Ja tam nie robiłem, ale znam właściciela innego warsztatu BMW ze Szczecina (który mi auto trzepał przed zakupem) i polecał właśnie ich - sam tam gazował 2 sztuki M5 E39.

Opublikowano
Kolega w linku zapytal o zestaw za 1400, wiec LR to nie jest opcja dla niego. Nikodem takze mi montowal, robi to na prawde starannie. Co do reduktorow to wiadomo ze dwa to lepsze rozwiazanie, ale z drugiej strony auto ma 235 koni a to nie jest jakas porazajaca moc, szczegolnie ze to silnik bez turbo. Ludzie na lpg-forum pisza ze mocniejszy r01 potrafi opedzic 2.7 biturbo 250 koni wiec mozna zaryzykowac montaz w 535. Szczegolnie ze dla wiekszosci ludzi mocniejsze przekatowanie auta to 1-2-3 do konca obrotomierza albo utrzymanie 220km/h przez kilka minut a tutaj ten reduktor powinien sobie poradzic.
Opublikowano

Może masz rację z tymi reduktorami. Ja w 540 mam dwa, choć to moc większa o 40KM.

Trochę bałbym się zakładać zestaw za 1400zł. To jednak V8 i trzymam się zasady, że żeby na nim oszczędzać (LPG), to niestety najpierw trzeba sporo wydać. Poza tym szkoda, jakby to nie działało jak należy i po pewnym czasie zaczęło się sypać.

Prawdą jest jednak też, że w sumie najważniejszy jest instalator - dobry to pewnie i poprawnie tańszą instalację założy. Ewentualnie będzie trzeba częściej jakiś osprzęt wymienić (wtryski itp.).

Opublikowano

jeszcze troche posłucham, poczytam i sam bede mógł doradzac.

podjade na fabryczna i podpytam.

dzieki za porady, na bieżąco bede informowac co i jak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam takie wtryski w swoim aucie i nie bardzo się nadają,są po prostu za "wolne",Valtek odpada,np.Hana są super.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

komp zeusa, wtryski baracuda, odpowiednie do mocy węże, reduktor etc i jest dobrze. nie zauważyłem spadku na mocy a w portfelu zostaje.

Jesli ktos jest zainteresowany szczegółami prosze pisac na priv,

Temat uważam za zamknięty - dziękuje za opinie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.