Skocz do zawartości

E39 m52b28 sedan stuki przy skręcie


przemek198787

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam podobny problem u mnie również strzela przy skręcie,dodam,ze sytuacja ma miejsce jak ruszam powoli lub manewruje na parkingu itp. Cale te cyrki zaczęły się jak pompa od wspomagania zaczęła się odzywać. Zrobiłem cała zawiechę z przodu amory do nich nowe łożyska,wahacze,łączniki,gumy stabilizatora,drążki kierownicze,bo i tak było do wymiany. Magiel nie ma luzów,bo szarpałem za drążki jak auto miało podniesiony przód. Zbieżność po wymianach zrobiona. Ponadto jak jadą po nierównościach to słyszę metaliczne stuki z kolumny i obstawiam uszkodzony krzyżak. Czy on może powodować te strzały przy skręcaniu? Bo chyba więcej już żadnej przyczyny nie ma? Strasznie mnie to drażni,bo już się cieszyłem, że będzie na tip top,cicho bez stuków i sama radość z jazdy,a tu znowu jakaś pierdoła wyskakuje. Źle ułożone sprężyny odpadają, bo problem pojawił się jeszcze przed remontem zawieszenia.

P.S. Sorki za mój poprzedni post, ale pisałem na telefonie i nie zauważyłem, że temat nie jest odpowiednio zatytułowany przez wcześniejszego autora, dlatego zakładam nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyżak moze właśnie wydawać takie dźwięki. Sprawdz sobie delikatnie czy jest jakis luz jałowy na kierownicy, jak sie dobrze skupisz to wyczujesz wyraźny luz (o ile taki masz). Tylko nie myl z luzem na przekładni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.