Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów :)

 

Mam do Was pytanko. Już jakiś czas temu zauważyłem że cieknie mi maglownica. Konkretnie - mokra jest prawa guma, i na postoju zostają pod maglownicą niewielkie plamy

Wygląda to na pierwszy rzut oka na stosunkowo duży wyciek, jednak w praktyce dolewam ok. 250ml do pół litra płynu co ok 3000 km. (płyn w zbiorniczku nie jest zanieczyszczony)

Nadmienię, że w kierownicy nie czuć żadnych luzów, stuków itp. Układ pracuje ładnie.

Pamiętam również, że swojego czasu - dociągana była śruba regulacyjna - być może zmniejszy wyciek, jednak to nie pomogło.

Co prawda nie rozbierałem tego jeszcze, mechanik też nie oglądał, ale może już teraz jesteście w stanie mi coś na ten temat podpowiedzieć.

Czytałem gdzieś, że dostępne są tzw. zestawy naprawcze do maglownicy. Jaka jest szansa, że taki przypadek mógłby się kwalifikować do zestawu naprawczego, czy jednak zostaje mi tylko regeneracja?

 

Jeśli zestaw naprawczy - to czy 'domorosły mechanik' jest w stanie się tym zająć samodzielnie, czy jednak potrzeba kogoś z większym doświadczeniem?

Jeśli natomiast regeneracja - to macie jakieś sprawdzone miejsca / metody / ludzi? Oczywiście bardzo ważny jest wskaźnik skuteczność / cena ;)

 

Aha, i jeszcze jedno. Mam delikatne drgania na kierownicy w czasie jazdy, zdecydowanie nasilają się podczas hamowania jak przy powichrowanej tarczy.

Wymieniane były łożyska, klocki, tarcze, opony, ustawiana zbieżność, pobieżnie sprawdzane luzy - nie ma nic. Pomysły się skończyły.

Czy jest w takim razie możliwe, żeby drgania wiązać z cieknącą maglownicą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.