Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogladalem kilka e36 325/328 i wszystkie mialy bardzo gumowe hamulce w porownaniu do obecnego e90.

Czy to jest kwestia zuzytej pompy i sparcialych przewodow czy ten typ tak po prostu ma?

 

Prosze o komentarze osoby ktore jezdza jednym i drugim i moga obiektywnie porownac.

Wiem ze samochod o nascie lat starszy ma prawo byc bardziej zuzyty wiec za takie madrosci dziekuje :D

Opublikowano
E36 nawet w najmocniejszej wersji 328 (M3 nie licze) miało tarcze wentylowane o średnicy 286mm z przodu, a z tyłu lite (średnicy nie pamiętam). w E90 najmniejsze tarcze z przodu mają 312mm średnicy z przodu i 296mm z tyłu i są wentylowane na obu osiach.
Opublikowano

Przedliftowe e90 ma 300mm

Wymienialem kiedys 260mm na 283mm w hondzie i glowny efekt byl taki ze wolniej sie grzaly gumowatosc prawie sie nie zmienila.

Tak wiec mysle ze to nie jest glowna przyczyna

Opublikowano
Wiem ale nie sadze zeby wszystkie egzemplarze mialy zapowietrzone uklady
Opublikowano
taka dyskusja nie ma sensu dopóki nie zdefiniujesz co znaczy "gumowatość", bo nikt nie ma pojęcia o co ci chodzi.
Opublikowano

Dlatego pisze to w dziale e90 zeby wypowiedzieli sie ludzie ktorzy maja porownanie z e90

Gumowaty hamulec to dosyc pospolite określenie. Skad pomysl ze nikt na forum go nie rozumie? :D

Opublikowano
Witam ,mam to i to a czasem jezdze zony passatem ,i moim zdaniem E36 ma normalne hamulce a E90 za czule, za ostre niemal trzeba sie skupiac na hamowaniu, jak mocno nacisnac pedal,czasem po przesiadce do 90 mozna zeby sobie wybic.BMW powinno bardziej popracowac nad nimi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.