Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam następujący problem z samochodem.Jeździłem ostatnio po wycięciu katalizatora (jeszcze bez podłączonej sondy)na benzynie chodził słabo a na gazie normalnie(zwykła instalacja) miałem wyszczał gazu i później samochod stracił wolne obroty zaczoł przerywać i gasnac przy zatrzymywaniu się ... myślałem że to może bezpieczniki gazu przy kolektorze ssącym ale sa ok.Wie ktoś może jaka jest przyczyna?
Opublikowano

Na benzie bez lambdy nie będzie chodził - rzecz normalna.

Na gazie (zwykła instalacja) bez lambdy będzie chodził - rzecz normalna.

Na gazie (zwykła instalacja) będzie strzelał - rzecz normalna.

Szlak trafić mógł przepływkę ale przy instalacji tego typu, nie wydaje mi się żeby miało to jakieś znaczenie.

Stawiam na "rozdęty" kolektor - 24V - "zasilacz" (kolektor) z tworzywa, mało odporny na takie akcje lub gdzieś przewody podcisnieniowe, najszybciej te pod kolektorem do silniczka krokowego i cienkie do serwa.

Opublikowano
Kolektor niedawał podciśnienia na serwo hamulcowe,gdy zatkałem ręką przeplywke dalej chodził,zdjołem kolektor bo myślałem że jest pęknięty,ale spadł tylko ten wąż który jest pod kolektorem,ten wąż powinien być zabezpieczony jakimis opaskami? bo mój nie jest ( czy może lepiej tak zostawić aby przy ew strzale znowu spadł a nie rozwalił kolektora)??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.