Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czasami, niezależnie od prędkości, drogi lub obrotów całe auto zaczyna drżeć. Kiedy zatrzymam się do zera i ruszę ponownie wszystko znowu jest ok. Mój mechanik wraca z urlopu za 2 tygodnie i tu jest moje pytanie: czy myślicie, że spokojnie mogę jeździć, czy też posypie mi się auto i lepiej iść do innego mechanika już teraz?
Opublikowano
Czasami, niezależnie od prędkości, drogi lub obrotów całe auto zaczyna drżeć. Kiedy zatrzymam się do zera i ruszę ponownie wszystko znowu jest ok. Mój mechanik wraca z urlopu za 2 tygodnie i tu jest moje pytanie: czy myślicie, że spokojnie mogę jeździć, czy też posypie mi się auto i lepiej iść do innego mechanika już teraz?

 

jeżeli jesteś w stanie zaryzykować ewentualność odpadnięcia koła podczas jazdy to może poczekać na swojego mechanika

Opublikowano

Dziękuję za pomoc Marcin, sam bym na to nie wpadł.

 

@danielxc717 - w czasie jazdy, po prostu nagle zaczyna się trząść i nie przestaje dopóki nie zahamuję do zera.

 

 

Zastanawiam się czy to nie podpora wału...

Opublikowano
Jesli drga przy przyspieszaniu to łącznik wału ze skrzynia ,jeśli drga podczas jazdy to może byc podpora wału , tuleje bełki tylniej itd. , tak naprawde mało szczegółów podałeś :wink: . Opisz dokładnie kiedy drga i co dokładniej ci drga ? ,kierownica ,cała buda , czy fotele przód lub tył ,czy na luzie ,czy na którymś z biegów ? Każda uszkodzona część zawieszenia może powodowac drgania lub z powodu wypadania zapłonu czy łapania lewego powietrza :)
Opublikowano
Zaczyna nagle, podczas jazdy, jak zacznie to już nie przestaje, niezależnie od biegu. Drga dokładnie wszystko, kierownica, tablica rozdzielcza, fotele...
Opublikowano
sprawdź luzy w zawieszeniu na szarpakach na stacji diagnostycznej ,sprawdź czy nie masz luzu na przekładni kierowniczej bo ona powoduje też drgania i poszukaj trochę na forum bo pełno było takich przypadków :wink:
Opublikowano
Przekładnia była robiona ostatnio i jest na bank ok ;) Dzięki za pomoc, podjadę i sprawdzę
Opublikowano
To jak ostatnio ktoś ci robił przekładnie to tym bardziej bym ja sprawdził :) .jak podjedziesz na stację diagnostyczną to zejdz do kanału i poruszaj dźwignią przy przekładni ,ona łączy drązki kierownicze z przekładnią .Trzeba ją poszarpać góra/dół i nie może byc przy szarpaniu żadnych luzów ani stuków ,a jeśli luzy występuja to masz przyczynę drgań :) Ja walczyłem z tym u siebie i wystarczyło u mnie na przekładni śrubę regulacyjną dokręcić i jest OK :cool2: . Co do śruby to ona jest od góry przekładni na klucz imbusowy ,a na śrubie masz nakretkę do kontrowania .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.