Skocz do zawartości

BMW 525d 039 2001r głośna praca silnika na wolnych obrotach


barman1976

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów,

Od niedawna jestem posiadaczem BMW 5 series 2.5d 2001r. Jest to moje 1 BMW i śmiem stwierdzić że nie widzę innego samochodu dla siebie niż marka BMW.

Od pewnego czasu mam maly problem (obym się mylił) Po uruchomiemiu silnika po okolo 10 sekundach samochód schodzi z obrotów i zaczyna głośniej pracować słychać nieprzyjemny dla ucha huk buczenie nie wiem czy jest to normalne ponieważ jest to mój pierwszy diesel. Komputer nie wykazał błędów. Po zakupie wymieniłem świece oraz wszystkie oleje oraz płyny oraz pompę wody. Nie wiem co to może być czy tak musi pracować diesel. Bardzo proszę o porady może ktoś mial podobne sytuacje.

Z góry dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a świece to dla czego wymieniałem , no a pompa wody dlaczego .????? tak dla jaj czy ktoś cie naprowadził .???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozruchu pracuje normalnie po paru sekundach schodzi z obrotów i potem zachowuje sie tak samo tzn głosniej chodzi na niskich obrotach takie huczenie ktore slychac w kabinie nie zauwazylem spadku mocy lub innego wymienilem swiece itp bo zawsze tak robie po zakupie samochodu tzw ograniczone zaufanie do sprzedajacego, jutro jade do rzekomego specjalisty bmw zobaczymy bo moj mechanik nie widzi w tym nic wielkiego nie wiem moze bede sluchal glosniej radia?????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o to stukanie mlotem myslalem tez o kole masowym ale nie wiem moze byc i to bede rozmawial o tym, mechanik mowil ze moze to byc to ale to za malo jesli chodzi o taka diagnoze w stylu moze byc bo wymiana troche kosztuje i musze byc co do tego pewny. dzieki za pomoc i zainteresowanie dla wszystkich (sorry za literowki)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz manuala to moze być to dwumasa ale niekoniecznie. W okolicy skrzyni mozna wtedy uslyszeć taki metaliczny dzwięk i jest wyczuwalne drganie kabiny i na pedale sprzęgła. Znam też przypadek że źle ustawiona pompa wtryskowa rownież powodowała schodzenie z obrotow i głośną pracę, ale był też odczuwalny spadek mocy. Ty piszesz ze spadku mocy nie masz. Twoj sillnik pracuje juz na common railu. Tak naprawde przyczyn moze być kilka. Nie bagatelizuj tego i postaraj się jak najszybciej zlokalizować przyczynę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów,

Od niedawna jestem posiadaczem BMW 5 series 2.5d 2001r. Jest to moje 1 BMW i śmiem stwierdzić że nie widzę innego samochodu dla siebie niż marka BMW.

Od pewnego czasu mam maly problem (obym się mylił) Po uruchomiemiu silnika po okolo 10 sekundach samochód schodzi z obrotów i zaczyna głośniej pracować słychać nieprzyjemny dla ucha huk buczenie nie wiem czy jest to normalne ponieważ jest to mój pierwszy diesel. Komputer nie wykazał błędów. Po zakupie wymieniłem świece oraz wszystkie oleje oraz płyny oraz pompę wody. Nie wiem co to może być czy tak musi pracować diesel. Bardzo proszę o porady może ktoś mial podobne sytuacje.

Z góry dziekuje za pomoc.

 

 

Jak zejdzie z obrotów to jakie to obroty są? 750rpm?

To normalne ze schodzi, zauwaz, ze dopiero zaczyna schodzić jak gasną kontrolki inspekcji oleju i obroty po "zejściu", mają mieć wlasnie 750

A huk/buczenie to pojecie wzgledne. Zrob jakies nagranie dobrej jakości to się oceni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.