Skocz do zawartości

E34 520i m50b20i -- Lecjąca się woda z silnika i inne...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

 

1. Mam problem ponieważ jak zagrzeje silnik do prawidłowej temperatury to puszcza mi się woda i nie wiem za diabła z czego leci. Jak bunie zgaszę to woda ucieka pod autem chwila i jest kałuża leje się po misce olejowej z każdej strony i jest totalnie przez to umyta aż się świeci. Wymieniłem wężyk jeden co idzie do bloku pod kolektorem ssącym bo był dziurawy, ale problem nie ustał :| Widać też wodę na pasku wielorowkowym, ale pompa wody wygląda na suchą. Leje się nie zależnie od tego czy korek jest zakręcony czy otwarty. Gdzie jest przyczyna?? Chłodnica jest sucha totalnie i nawet po kałuży widać, że to nie jej wina. Mechaniory mówią, że uszczelka pod głowicą, ale żeby na zewnątrz ? Oleju w wodzie nie ma masła na korku też nie. Dymi tylko chwile jak nie zagrzany. Czasem ta woda potrafi aż na kolektor wydechowy polecieć i mi zadymić od schowka nawet. :mad2: To jest mój główny problem.

 

2. Głośniki trzeszczą jak oszalałe, ale nie zawsze jakbym stacji szukał na CB radiu, nawet jak żadnego radia nie mam podłączone. Trzeszczą jak im się zachce bez przyczyny. Są tylko przednie tylnych nie było tak go kupiłem.

 

3. Kierownica mi się raz zblokowała na prostych kołach i nie mogłem przekręcić kluczyka. Gdzie tutaj szukać przyczyny?? Żadne naciąganie w lewo w prawo nie pomogło jak mi radzili. Musiałem trzepać szybciej niż przy biciu k... kluczykiem i kierownicą na raz i w końcu puściło. już 3 miechy nie się nie powtórzyło, ale nie chce mieć jaj jak wyjadę gdzieś na koniec polski....

 

4. Obrotomierz muszę czasem konkretnie walnąć od góry, żeby zaskoczył.

Opublikowano
Głowica, ewentualnie broki wywalone od rozmrożenia ale to by było conajmniej dziwne w czerwcu :shock: )
Opublikowano

Wody ubywało już zimą, ale nie w takich ilościach może litr na miesiąc. Woda znaczy się płyn chłodzący oczywiście żadnej wody nie było jedynie teraz jak dolewam prawie dwa litry na dzień. Broki bez wyciągania głowicy się da naprawić? I gdzie mogę szukać tych broków? Takiej pięknej i jasnej książki jak do E30 nie znalazłem.... I nie ma dobrej lektury do następcy mojego rekina.

 

PS. Da się jakoś domowymi sposobami podnieść ciśnienie w układzie chłodzenia, żeby silnika nie grzać do wrzątku żeby szukać źródła wodospadu.. :cry2:

Opublikowano

Broki są po bokach bloku silnika.

 

PS. Da się jakoś domowymi sposobami podnieść ciśnienie w układzie chłodzenia, żeby silnika nie grzać do wrzątku żeby szukać źródła wodospadu.. :cry2:

 

Da sie musisz sobie jakoś szczelnie podpiąć szlauf z wodą po ciśnieniem do zbiorniczka wyrównawczego.

Opublikowano

Co do obrotomierza to miałem podobnie z tym ,że miałem rolki na przebiegu,nie wiem jaki Ty masz zegar,ale wystarczyło że włożyłem drugi Code Sticker dziwne bo obyło się bez programowania i wszystko zaczęło działać ,mi dodatkowo chwilowe spalanie też nie działało.

Możesz jeszcze sprawdzić ,wyjmując cały licznik i zobaczyć czy nie ma tzw. zimnych lutów.

http://forum-lines.ru/rez/ab214080.gif

раскрутка сайта киев




E34 520i M50 B20

E34 550i S70 B56

Suzuki DR 800 Big

Opublikowano
Witam. mam podobny problem z plynem chłodzącym w moim 3.0 V8 tyle że ubytki wody są znacznie mniejsze, na zimnym silniku praktycznie nic nie cieknie a gdy złapie temperaturę zaczyna kapać pod silnikiem. Mogą być te same przyczyny co u kolegi w dwu litrowym motorze?? Zdarzyło mi się również dwa razy , ze po zgaszeniu go na gorącym silniku i próbie odpalenia go po kilku minutach motor kreci a nie odpala, natomiast po upływie ok 15-20 min zapala jak gdyby nigdy nic. Może to być ze sobą powiązane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.