Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, bardzo proszę o porady na co szczególnie zwracać uwagę przy zakupie tego klasyczka :)

Dzisiaj oglądałem jedną, 93 rocznik, silnik 2.0 v6 czyli chyba 24 zawory. Silnik na zimno zapalił bez najmniejszego problemu, pracuje cichutko i równiutko, nie zakopciło, udokumentowany przebieg to 215 tys. W zawieszeniu nic nie puka nie stuka, trzyma się dobrze drogi, nie buja nią. Teraz mam małe sportowe autko które ma 90 koni, i jak jechałem dzisiaj tym BMW to czułem się jak bym autobusem jechał, bardzo słabe przyspieszenie, zamulona taka, pedał do dechy i nawet nie poczułem szarpnięcia na 2 biegu. Czy te silniki mają to do siebie?? Oczywiście dochodzi jeszcze waga 1,5 tony, mój waży 900 kg, może dlatego też miałem takie wrażenie. Proszę o jakieś informacje i pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
Po pierwsze to nie V6. Po drugie 150KM i 1.5 tony wagi sluzy do normalnej jazdy. Mozesz wybrac wieksze silniki jak szukasz wiekszej dynamiki. To ze nie szarpie przy zmianie biegow to moze byc zludzenie wolnego przyspieszania. W malych samochodach z krotka skrzynia przyspieszenie moze byc bardziej odczuwalne co nie oznacza ze jedziesz szybciej. Ale i tak nie zmienia to faktu ze 520i ma ponad 10s to setki.
Opublikowano
Jeśli 10sek do setki CI wystarczy to ok. ( mi w zupełności wystarcza) R6 jest przy autostradowych prędkościach bardziej zrywna od małych szlifierek R4. To auto też jest o wiele lepiej wyciszone co daje takim osobą w ryczących autach że nie ma kopa. Jak Ci się trafiło na zadbaną sztukę z czym ciężko to kupuj. Ale możesz żałować bo widać, że raczej się nie znasz na marce jak mówisz, że to V6 :)
Opublikowano

jasiuekonom mimo swojej wagi to kopa musi mieć taki silnik, jednak pamietaj, że BMW R6 zaczyna zyć dopiero od 2,5 tys obrotów.

Jak ktoś pisze, że 520i 24v totalny muł, pisze bzdury.

Piszesz, ze cicho chodzi silnik, a jak sie rozgrzeje (dosyć dużo jazdy) to też cisza?

Przy masie 1,5t przeciążenie związane z przyspieszeniem odczuwalne jest słabiej niż przy 900kg.

Opublikowano
jasiuekonom mimo swojej wagi to kopa musi mieć taki silnik, jednak pamietaj, że BMW R6 zaczyna zyć dopiero od 2,5 tys obrotów.

Chyba od 4tys

Opublikowano
faktycznie, mój błąd, to nie V tylko rzędowy :P przejęzyczenie, co do mocy to 10 sekund to dobry wynik, nie szukam auta do driftów i haratania na każdym kroku :) już sobie poszalałem różnymi samochodami, teraz szukam czegoś komfortowego, stabilnego, dużego i pojemnego :) bmw które oglądałem miało dziurawy układ wydechowy, czy możliwe, że to negatywnie wpłynęło na jego osiągi?
Opublikowano

To zależy. Jeśli jest dziura to sonda może głupień i psuć dawki.

Najlepiej obejrzyj jakąś nawet nei zadbaną i zobacz jak to jeździ. Coś w Twojej okolicy się pewnie znajdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.