Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

Zostałem właśnie użytkownikiem X5 2003 184 KM i w związku z tym poszukują kilku wskazówek .

Otóż moje autko nie wkręca się powyżej 3 tys , tzn wkręcić się da ale nie ma mocy już tak pod 3 tys i powyżej .

Filtry nowe, oleje nowe , wszystko wydaje się w porządku , autko przyjechało z Belgi , widać po turbo ,ze było niedawno wymieniane .

Doszukuje się przyczyny w pompie paliwa lub w sterowaniu turbiny czyli podciśnienie i zaworki .

Proszę o wskazówki od czego zacząć ?

Opublikowano

Ten temat czytałem i nie pasuje do moich objawów .

Wtryski gdyby były do regeneracji to na pewno samochód kopciłby lub nie równo pracował na wolnych i słabo zapalał , a takich objawów nie ma .

Jest jeszcze jedna przyczyna , która skłania mnie do sprawdzenia pompy paliwa w baku , objaw to brak paliwa w rezerwie , po zapaleniu rezerwy samochód pojedzie tylko ok 10 km , potem stop i trzeba dolać . Przerabiałem taki objaw w jakimś benzynowcu , który nawet do rezerwy nie dociągał , i jak się okazało po rozbiórce pompy w baku był zabrudzony wstępny filtr i przy mniejszej ilość paliwa już nie podawał .

Opublikowano

Tu moc jest jak nie przekraczam 2,7 tys obrotów , powyżej już nie ma sensu bo bardziej przyspiesza jak z 4 biegu wrzuce 5 i zaczynam od 2 tys , wówczas lepiej idzie na 5 biegu niż na 4 powyżej 2,7 tys obr .

Wyczytałem na stronach sieci , poza tym forum , ze to typowy objaw żle pracującego lub uszkodzonego przepływomierza , jakieś 90% prawdopodobieństwa .

Jak posprawdzam wszytko napisze co wyszło .

Opublikowano

Przepływomierz odzyskał sprawność poprzez godzinne moczenie w spirytusie , teraz na 4 biegu ładnie idzie powyżej 3000 obr.

Dziwne , ze nikt ze stałych bywalców na forum nie pomógł nawet zbliżyć się do prawidłowej usterki .

Opublikowano

Zabawne :D

Na koniec operacji kolega nagle ma coś do powiedzenia, trzeba było wyjść z przepływką na początku pytania , tym bardziej , ze to znany objaw , tylko - jak się okazuje , nie na tym forum .

I co ma do rzeczy paliwo czy filtry skoro na początku pisałem , że wszytko zostało wymienione .

Opublikowano
Przepływomierz się zużywa! Ja go zmeiniam w KAŻDYM moim BMW co ok 70 tyś km i jest po problemie. Powyżej tego przebiegu przepływka sieje zamieszanie (dziwne błędy, spadek mocy,m zwiększone spalanie, późniejsza reakcja na pedał gazu...)
Opublikowano

Moje auto przyjechał z Belgi , rocznik 2003 , data na przepływomierzu jest z 2002 roku , czyli od nowości pewnie nie był zmieniany , potwierdza to tez grubość osadów .

Jednak po umyciu w spirytusie odzyskał sprawność i działa jak ten co właśnie kupiłem za radą kolegi , nowy oryginalny Bosh .

Zatem wymieniać co 70 tys to chyba przesada skoro serwis BMW w Belgi nawet nie tyka przepływki .

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.