Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio wymieniałem łożysko podporowe wału napędowego po tej naprawie słychać pisk podczas jazdy najpierw około 40kmh potem pisk pojawia się koło 60kmh, a koło stówki słychać huczenie, dodam że mój dyferencjał nie jest w najlepszym stanie. Wał napędowy został prawidłowo złożony. Byłem u mechanika co z nim to robiłem i akurat wtedy przestało piszczeć i nic nie dało się zauważyć lecz po paru kilometrach sytuacja się powtórzyła.

Jak myślicie co to może być bo ja sam już nie wiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
stara podpora była taka rozwalona ze chwilkę się zastanowiliśmy która stroną założyć nową ale mechanik twierdzi że dobrze jest założona.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wał musi być idealnie w osi, jeśli lekko kątuje to znaczy ze jest źle założone.

 

PZDR>

Opublikowano
nowa miała luz na simeringu jak ją wbiliście na przednią część wału?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.