Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Ostatnio z mojego samochodu wycieklo z litr plynu chłodniczego po kreceniu go na wysokich obrotach. Ogolnie temperatura mi nie rosnie. Za kazdym razem po przebytej trasie gdy otwieram korek chłodnicy gotująca woda wylewa się na zewnątrz. Zauwazylem tez niekiedy na niskich biegach spadek mocy ktory trwa sekunde dwie. Czym moze to byc spowodowane? Czy moze to byc uszczelka pod głowicą?
Opublikowano

Temat wałkowany z 1000 razy. Wyszukiwarka nie boli :twisted:

 

Po pierwsze wybijający płyn po odkręceniu korka jest zjawiskiem normalnym ponieważ układ chłodzenia jest podciśnieniem.

 

Możesz sprawdzić czy to uszczelka pod głowicą poprzez odkręcenie korka od oleju. Jeśli nie będzie pod nim białego nalotu to uszczelka jest w porządku.

 

Podstawowe pytanie to czy auto prawidłowo się dogrzewa i trzyma temperaturę. Jeśli nie to masz uszkodzony termostat. A jeśli jest ok to proponuje zaprowadzić auto do mechanika bo możesz gdzieś mieć nieszczelność np. na chłodnicy, wężykach lub tak jak ostatnio było u mnie pękła Ci obudowa od zbiorniczka wyrównawczego.

 

Pozdrawiam!

 

PS. Twój temat powinien znaleść się w tym dziale viewforum.php?f=69

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
NIe chce robic nowego tematu. Wystepuje u mnie jeszcze problem tego rodzaju, ze przy hamowaniu czy to na biegu lub na wolnych obrotach to przydusza mi obroty silnika, czasami tak bardzo, ze gasnie. Co moze byc przyczyna. Dodam, ze jeszcze na LPG. Po odpaleniu silnika czuc zapach gazu w kabinie. Potem jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.