Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz czujnik na lewym przodzie i prawym tyle. Jeżeli jeszcze nie zapaliła się kontrolka zużycia to ratuj czujniki... po prostu je wyciągnij z gniazd klocków i niech sobie bezpiecznie wiszą. Przy wymianie kompletów przodu i tyłu zamontujesz czujniki i będą znowu czekały do następnego serwisu hamulcowego.

 

Czujniki także można "regenerować" kładąc kroplę cyny tak by odwód elektryczny się zamknął i masz praktycznie do ostatniego mm zużycia okładziny, ale nie polecam tego gdyż w wyniku przeciążenia termicznego wykruszy się powodując niebezpieczne sytuacje na drodze. Ja u siebie nie zdążyłem uratować czujników i zrobiłem je na stałe - uciąłem najbliżej wtyku, zlutowałem przewody, zaizolowałem, wykasowałem kontrolkę zużycia (30 sekund z wciśniętym pedałem hamulca na 2giej pozycji kluczyka). Teraz tylko muszę uważać i obserwować osobiście stan ich zużycia.

Opublikowano
Lepiej co jakiś czas zaglądnąć do zacisków (chociaż raz w roku na pucowanie), niż tylko na elektronice polegać :wink: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.