Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie

 

Jestem nowym użytkownikiem i proszę o wyrozumiałość. Umieściłem ten post jako nowy ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć mojego przypadku. Otóż kupiłem nie dawno BMW 320d e91 2007 rok 163 konie skrzynia automatyczna, auto kupione z dobrych rąk, nie bite, z orginalnym przebiegiem 158 tyś. Mój problem polega na tym, iż rano gdy zapalam auto, dostaje on jakieś dziwne drgania, trwa to ok. 5-10 sekund nie zależnie czy jest zima czy lato (latem odczuwać to mniej), pojechałem z tym problemem do mechanika i podłączył auto pod komputer i ukazały się błędy świec żarowych nr 1 i 3, więc umówiłem się na wizytę w ASO i poprosiłem o wymienienie świec. Świece zostały wymienione na świece BERU ale problem nie zniknął. Postanowiłem dalej szukać przyczyny tego i zauważyłem na forum, że może być to sterownik świec żarowych, umówiłem się na naprawę tego sterownika, lecz się okazało, że na tym sterowniku nie ma żadnego błędu, jak również w całym samochodzie. Dodam jeszcze, że jak samochód się rozgrzeje i stoi na luzie to również czuć lekkie drgania, ale tylko wtedy jak się rozgrzeje, po dłuższej trasie. Dalej jestem w kropce i nie wiem co mam zrobić. Świece nowe, sterownik dobry, więc co może być przyczyną ?? z góry dziękuje za odpowiedź pozdrawiam Dawid

Opublikowano
Poszukaj postu pt. "falowanie obrotów na jałowym", może ma to związek np. z wtryskami.
arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
Ja tylko przypuszczam, ale może to mieć związek sprzwdź korekty wtrysków na zimnym oraz ciepłym silniku i przynajmniej (wykluczysz lub nie) wtryski. U mnie na zimnym było ok dopiero po rozgrzaniu silnik nierówno pracował i też nie było żadnych błędów tylko korekta 1 wtrusku była wysoka.
arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
rozumiem, że po rozgrzaniu się samochodu, mogą to być wtryski, ale co może być przyczyną, takiego odpalania ?? skoro to nie świece i nie sterownik. Pozdrawiam
Opublikowano
Na zimnym przyczyną też mogą być lejące wtryski dlatego napisałem, żeby sprawdzić korekty na zimnym i po rozgrzaniu silnika, jeżeli korekty będą w porządku to przyczyny należy szukać w innym miejscu.
arti200. Pozdrawiam!
Opublikowano
dziwne drgania czy ewidentnie czuć jakby któryś z cylindrów jeszcze nie palił jak należy zaraz po zapaleniu? z tymi sterownikami są czasem problemy, odezwij sie do kolegi ROGER_NYSA i zapytaj czy jest możliwe, ze sterownik jest walniety a komp nie pokazuje błedów.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
jest czuć ewidentnie, że samochód nie pracuje na wszystkich cylindrach, drgania czuć przez ok. 5-10 sekund. Chodzi właśnie o to, że sterownik był naprawiany, ale przed naprawą po podłączeniu pod komputer nie pokazywał żadnego błędu, świece są również nowe.
Opublikowano
jak wszystkie swiece masz nowe i sterownik był naprawiany (pytanie tylko gdzie i czy aby pewnie?) to pozostają wtryski do sprawdzenia. Na zimnym silniku podepnij auto do komputera i podejrzyj czasy korekt wtryskiwaczy, dopiero wtedy uruchom zimny silnik, popatrz przez pierwsze 10 sekund jak się zachowują.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Ok. Jak będę miał chwilę czasu to sprawdzę to, jeżeli chodzi o świece to były zmieniane w autoryzowanym serwisie BMW, ale nie w Polsce, a sterownik u osoby, która miała wszystkie komentarze na allegro - pozytywne, więc raczej z pewnego źródła. Naprawdę dużo stron przeszukałem i nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem, ludzie piszą, o uszkodzonych wtryskach, ale czy to naprawdę może mieć związek z takim objawem zapalania ?? Kogo się wcześniej nie spytałem i nie pokazałem tego, to każdy był pewny, że to albo świece albo sterownik. Dziwny jest ten mój przypadek :) ale dziękuje za opinie, na pewno to sprawdzę
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam po dość długim czasie, ale niestety nie miałem czasu aby jechać z samochodem i się podzielić z Wami informacjami jakie usłyszałem. Otóż, pojechałem do Seriwsu BMW (nie w Polsce) i tam jednak stwierdzili, że uszkodzony jest Sterownik Świec Żarowych, pytali się czy był naprawiany czy nowy, ja stwierdziłem, że naprawiany, natomiast ich diagnoza była taka, że na pierwszym cylindrze w Sterowniku Świec jest duże zwarcie, które powoduje taki rozruch. Przy zapalaniu jest teraz ok, lecz po przejechaniu np. 100 km samochód na luzie, dziwnie drga, mówiłem o tym w serwisie, lecz oni stwierdzili, że z wtryskami jest wszystko w jak najlepszym porządku. Więc dalej nie rozumiem co się dzieje z moją bunią. Jeżeli ktoś miał podobny problem to prosiłbym o podzielenie się taką informacją.
Opublikowano
w moim byłym E46 330d "nieprzyjemne" odpalanie było spowodowane uszkodzonymi poduszkami silnika.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ponawiam temat, byłem ostatnio w serwisie BMW i nadal nie mogli stwierdzić, żadnej konkretnej usterki, ustawienia wtrysków ok, świece ok i inżynier tego serwisu mi powiedział, że nic w silniku nie ma, nie ma żadnego błędu, ale problem dalej był, więc powiedział mi przy odbiorze, że wgrał nowe ustawienia dla silnika i powiedział, że jeżeli dalej to będzie występowało to mam znowu przyjechać, ale na szczęście, drgrania ustąpiły. Pozdrawiam i mam nadzieje, że pomogę tym postem osobom co mają taki sam problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.