Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

Poniżej załączam dwa zdjecia zapoconego mostu. Dzisiaj nigdzie na podnosnik nie uda mi sie juz pojechać, więc z nadzieją, że mnie uspokoicie postanowiłem założyć ten temat ;) Co Waszym zdaniem może powodować ten nieznaczny wyciek? Czy ktoś już cos takiego miał? Jakich mniejwiecej kosztów naprawy mogę się spodziewać?

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!

http://img135.imageshack.us/img135/7976/20120527201.th.jpg

 

 

http://img12.imageshack.us/img12/9868/20120527202.th.jpg

Opublikowano
Umyj most bedziesz wiedzial.Sprawdzi ( pokrec kolem czy niema halasu).Umnie tez nieznacznie leci miedzy mostem a walem na uszczelniaczu.Ja sie tym nie martwie tylko spradz poziom.
Opublikowano
U mnie poci od strony skrzyni biegów, pokazał mi to diagnosta. Będzie rok jak się zabieram do dolania jeśli będzie co :D
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.

przynajmniej zawsze świeży jest :mrgreen: a tak serio pół litra na rok to duży wyciek, ogarnij to stary, pomyśl o środowisku :cool2:

Opublikowano
Podoba mi się problem środowiska i oleju. Tu też potrzebny jest pełny rachunek czy się opłaca naprawiać. Naprawa to prawie 5l oleju w śmietnik. Trzeba go utylizować - tona co2, trzeba wyprodukować nowy do nalania, następna tona. Lepiej dolewać :mad2:
Opublikowano
Ja ma przebieg 120 tys i tez leci ze skrzyni z jakies sruby dolalem 0,5 l Nie ruszam tej sruby bo nie wiem do czego ona jest.Warto raz na pol roku sprawdzic poziom -koszt 15 zl .Olej kupilem w serwisie (zlali mi 1 litr z beczki) bo normalnie orginalny trzeba kupic 5 l. 1litr MTF-LT -3 ok.100zl kazdy ma naklejke na skrzyni/most z danymi oleju.Dopuki nie leci mocno nie warto robić.

przynajmniej zawsze świeży jest :mrgreen: a tak serio pół litra na rok to duży wyciek, ogarnij to stary, pomyśl o środowisku :cool2:

 

Naucz sie czytac ze zrozumieniem-sprawdzic RAZ NA PÓŁ ROKU. A 0,5 l. brakowalo bo nikt od nowosci nie sprawdzał.Myslicie o srodowisku-to segregujcie smieci,jezdzijcie rowerem i kąpcie sie w szarym mydle, a wode pijcie ze szklanych butelek i nie kupujcie odziezy bo do produkcji uzywane sa toksyczne barwniki

Opublikowano
Podoba mi się problem środowiska i oleju. Tu też potrzebny jest pełny rachunek czy się opłaca naprawiać. Naprawa to prawie 5l oleju w śmietnik. Trzeba go utylizować - tona co2, trzeba wyprodukować nowy do nalania, następna tona. Lepiej dolewać :mad2:

 

A głowa cie nie boli od tego stukania w sciane. :) :duh:

Opublikowano

Cholera, a myślałem, że to Ty... nie do odróżnienia, stary :wink:

Nie przesadzajcie z tym środowiskiem, w moście zmienia się olej raz i powinno być dożywotnio.

Na longlife'ach też jeździcie 15 tys km max a nie jak komputer zaleca, bo dbacie o silnik. To jest dopiero szok dla środowiska.

Tacy pro-eco nie powinni jeździć samochodami, a jednak jesteśmy wszyscy na forum BMW :roll:

Co do mostu, dzisiaj sam zmieniam olej mimo że nie ma przecieku żadnego. Nie wiem co poprzedni właściciele z tym autem robili i jak o nie dbali a wolę mieć spokój.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
witam, a czy mozna dokrecic sruby na uszczelniaczu, czy jest to zbyt ryzykowne dla lozyska? czy po ewentualnej wymianie uszczelki nalezy uzyc nowych srub z tulejkami czy skorzystac ze starych? I jeszcze jedno: jak mozna sprawdzic poziom oleju? Dzieki za wszystkie sugestie!!!
Opublikowano
... okazuje sie , ze w 90% samochodow bmw tylny most poci sie i jest to normalne, jesli natomiast zbiera sie kropla nalezy cos z tym zrobic, ale w kazdym przypadku wazne jest aby sprawdzic stan oleju w dyfrze. Jesli chodzi o sruby, to mozna je delikatnie i z wyczuciem dokrecic. :idea:
  • 1 rok później...
Opublikowano

czy ktoś z was wymieniał uszczelniacze półosi?

 

Ja dzisiaj wymieniłem z jednej strony mostu z powodu wycieku, czeka mnie jeszcze robota z drugiej strony. Śruby miały takie zęby które się wgryzły w podkładki no i zastanawiam się czy przypadkiem one nie są jednorazowe....

Moje pytanie to czy trzeba dawać nowe śruby i podkładki?

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam, wrócę do tematu, u mnie również zauważyłem że uszczelniacz półosi przecieka, możecie mi powiedzieć czy mocno skomplikowana jest jego wymiana? Dużo trzeba rozbierać ??
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.