Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Dopiero co kupilem autko i juz mam problem (jak w temacie). Chodzi jak by na 4 cylindry z 6 czy to na benzynie czy na gazie, wczesniej dosc czesto strzelala.

 

Co moglo sie z nia stac ?

Opublikowano

Witam!

 

mam taki sam problem w swoim E36. mam taki sam silnik jak ty!

Byłem dwa razy na kompie u dwóch róznych mechaników i u obydwu wykazało ze mam padniety przepływomierz. tylko tym szkopuł gyby była jego wina to na gazie by chodził oki bo gaz sterowany jest sonda lambda!(II gen.) a przepływka juz nie ma co do gadania tu!

Jak w nocy albo w garazu jak bedzie ciemno zdejmij pokrywe ta plastikowa i odpal silnik przygazuj pare razy i zobacz czy nie beda cewki miały przebicia! jeli iskry beda przeskakiwac z cewki do tej pokrywy metalowej to zanczy ze cewki! Jak juz bedzu=iesz miał zdjety ten plascti to mozesz sprawdzic czy w tych gniazdach w których siedz swiece nie ma oleju bo moze uszczelka padła i przez ten olej pały cewki! problemem moga tu byc takze same fajki!

 

Najlepiej jak bys miał na podmianke wtedy bys wiedział na 100%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wykazało ze mam padniety przepływomierz. tylko tym szkopuł gyby była jego wina to na gazie by chodził oki bo gaz sterowany jest sonda lambda!(II gen.) a przepływka juz nie ma co do gadania tu!

 

To proszę napisz nam tutaj wszystkim, dlaczego tak uważasz, że jak masz sterowanie sondą, to przepływomierz nie ma nic do gadania?

Krótko, bo mi się pisać już na temat LPG nie chce:

1. sonda reaguje z inercją, czyli w momencie naciśnięcia gazu silnik dostaje baaaardzo ubogą mieszankę (wtedy potrafi extra strzelić), a dopiero po chwili, jak sonda to "zobaczy" następuje korekcja,

2. od tego nie jest sonda, tylko zwiększane ciśnienie wyjściowe reduktora w momencie dużego podciśnienia w kolektorze,

3. jadąc na Pb masz kompletnie przes..ne, bo takiej korekcji Pb nie ma.

Ogólnie przepływomierz nie jest montowany tylko po to, żeby się psuł...

Kai
Opublikowano

Moze sie myle ale póbowałem jezdzic z odpietym przepływomierzemi na benzynie auto tak samo strzelało wiec wykluczyłem go!

 

a co do podcisnienia to sie zgodze ale na gazie jak sie jezdzi silnik pobiera mniej powietrza i odczyt juz jest inny wiec jest chyba wyeliminowany przepływomierz??

 

No teraaz juz sam nie wiem??

 

ale dalej stawiam na cewki albo swiece.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moze sie myle ale póbowałem jezdzic z odpietym przepływomierzemi na benzynie auto tak samo strzelało wiec wykluczyłem go!

 

Dwie możliwości - albo był zrypany od zawsze, albo masz tak idealnie dopasowaną mapę, że nie potrzebuje pomiarów ilości powietrza.

 

a co do podcisnienia to sie zgodze ale na gazie jak sie jezdzi silnik pobiera mniej powietrza i odczyt juz jest inny

 

Yyyy, a dlaczego ta sama pojemność skokowa w tych samych warunkach ma pobierać mniej powietrza?

Wtryskiwana ilość LPG, czy Pb jest tak minimalna, że nie ma wpływu na wskazania.

Kai
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam Kolegę!!!

Widzę że masz maly problem z gazem. Powiem tylko tyle zrób to co napisal ci Valdiman bo ja mialem ten sam problem co ty i rozwiązalem go wlasnie w ten sam sposób. W nocy sciągnąlem pokrywę silnika i sprawdzalem na benzynie i gazie czy cewki mają jakieś przebicie. I co się okazalo? Na benzynie bylo wszystko ok nic nie widzialem ale jak przeżucilem na gaz i ustawilem na gazie najmniejsze obroty jakie moglem ustawić tak żeby tylko ledwo co chodzil to na pierwszej cewce nastąpilo przebicie nie bylem pewny czy to cewka czy fajka więc najpierw kupilem fajkę żeby nie pchać się w koszty zmienilem fajkę i już moglem zapomnieć o jakichkolwiek przebiciach. Tu masz numer gg do gościa który ci może pomóc w kupnie fajek i cewek za niską cenę 5124639 ma nick BOSCHMATIC nie zraź się tym

Opublikowano
Nie chce być złym prorokiem........Ale rok temu miałe coś podobnego jak TY.Strzły,nierówna praca tak jakby iei chdoził na którymś cylindrze.Kombinowałem,wymieniłem wszystko po kolei.Wkońcu gdy poszła głowica okazało sie że zawór wydechowy był wypalony.......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.