Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam nastepujący problem ze Swoja BeeMKą, mianowicie jeśli auto jest zimne tzn jak rano wsiądę zapale je to w ogóle nie słychać wspomagania.

Ale wystarczy że auto się troche zagrzeje i przy skręcie szczególnie przy nie dużych prędkościach jest strasznie głośne( słychać takie buczenie) im cieplejsze auto tym bardziej dokuczliwe to jest. Przy większych prędkościach nie zauważyłem nic nie pokojącego.

 

Z góry dziękuje za Pomoc :)

Pozdrawiam :)

Opublikowano
sprawdz poziom płynu w zbiorniczku od wspomagania i jak wyglada ten płyn czy nie jest brudny- metny,
Opublikowano
odkrecasz zbiorniczek od wspomagania jesli jest tylko ubytek a płyn jest czysty to wystarczy dolac , jesli jest brudny -mętny to do wymiany , sa rozne sposoby wymiany przez odsysanie ze zbiorniczka ,lub odkrecanie weza przy pompie wspomagania spuszczenie zakrecenie i zalanie nowym płynem,
Opublikowano

Sprawdzałem dzisiaj ten płyn i w sumie wydaje mi się że jest ilość w normie, aczkolwiek z racji tego że zbiorniczek jest czarny ciężko zobaczyć w jakim stanie jest płyn ale na tym bagneciku co jest na korku nakapałem na kostke brukową i wydaje mi się że jest taki bardziej brązowy.. A powinien chyba być czerwony?

Czyli co? Wymieniać?

Opublikowano
Sprawdzałem dzisiaj ten płyn i w sumie wydaje mi się że jest ilość w normie, aczkolwiek z racji tego że zbiorniczek jest czarny ciężko zobaczyć w jakim stanie jest płyn ale na tym bagneciku co jest na korku nakapałem na kostke brukową i wydaje mi się że jest taki bardziej brązowy.. A powinien chyba być czerwony?

Czyli co? Wymieniać?

Sprawdź, czy nie powinieneś mieć w układzie Penthosinu 11, który jest zielony. Jeżeli tak jest, to znaczy, że ktoś zalał niewłaściwy olej i być może właśnie z tego powodu pompa pracuje za głośno

Pozdrawiam

Opublikowano

Z tego co kojarze to na korku napisane jest ATF więc raczej czerwony :) myślę, że znajde jutro czas na wymiane :)

 

Dzięki wszystkim za pomoc :)

Opublikowano
Według mnie powinienes zalac Pentosin CHF 11/11s. U mnie też bardzo hałasowała, bo jakis debil wlał tam płynu hamulcowego :duh: . Po zalaniu tamtym ucichło i zaczęło dziłać. Poza tym wydaje mi się że do tych aut w każdym był zalewany właśnie ten pentosin. Bo w ASO tylko taki można kupić.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Podejrzewam, że kończy się pompa i możesz ją smarować nawet miodem a i tak nic nie pomoże.
Opublikowano
Tak też może byćaczkolwiek nie musi. Mówie zacznij od wymiany oleju, czasami to wystracza. Ale jeżeli będzie buczeć dalej to czas zainteresować się nową pompą. Ja ostatnio kupiłem po regeneracji z 2 letnia gwarancja. Koszt 820zl i ty niestety tez musisz sie na cos takiego przygotowac. Nowa do mnie 1790zl i jakis haczyk.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
No coż sprawdze najpierw ten płyn a jeżeli to nie pomoże to będę musiał się zastanowić nad zmianą pompy. Może uda się regenerować moją jak by co :)
Opublikowano
Uda się bo regenerują, ale problem wyglada tak że jeżeli masz tą samą pompe co ja czyli LUK LF88 (co jest bardzo prawdopodobne, chyba ze masz nivo to wtedy jest LUK JPR 330 chyba) to czesci do regeneracji sa niewiele tansze niz kupno juz zregenerowanej.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
To nasz LUK LF88 wymiana oleju moze pomoc, ale moze tez pomoc na krotko :/ nno nic badzmy dobrej mysli.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.