Skocz do zawartości

M40 Falowanie obrotów - rozwiązanie


Taifun

Rekomendowane odpowiedzi

Odebrałem dzis samochod od mechanika po wymianie glowicy i rozrządu o dziwo falowanie obrotów nie znikło. Zapytałem czemu - powiedzial za 1000km przyjedziesz do mnie na wymiane oleju to ci zrobie. Ja sie uparłem i powiedział co zrobić a raczej zrobił :) Przepływomierz http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQE7SHkbfrgKfQgKDNqJ3vqiiFYs9rFvY8GK65CLLM6vyMiqqFmtYSjabmzw Ten czarny sylikon do okola tego czarnego denka i dostał sie do środka a tam w srodku takie kółko zebate jest razem ze spręzynką :) przekrecil o 2 ząbki kolko i obroty sie uspokoily potem o jeden ząbek i chodzi rowniutko :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Co wy za bzury piszecie na temat naciągania sprężyny. Na temat przepływomierzy klapkowych mógłbym napisać książkę z doświadczeń może nei koniecznie w bmw. Winowajcą w przepływomierzu są dwie rzeczy 1 płytka z wytartymi ścieżkami i palec z blaszkami co po niej jeźdźi jeśli czyszczenie tych elementów nic nie daje pozostaje wymiana przepływki. Zmieniając naciąg sprężyny zmienia się siła otwarcia klapki przez co może być albo za bogato albo za ubogo w mieszankę. Jak podciągniesz sprężynę auto pod obciążeniem nie nie będzie miało wysokich obrotów. po drugie przepływkę najlepiej ustawia się pod oscyloskopem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.