Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Jako że mój silnik już ma dosyć to zamierzam za jakieś 3 tygodnie robić swap na 2.5 . Pytanko mam takie przed zakupem silnika . Gdzieś czytałem że jakbym kupił silnik od e36 to muszę miskę i pompę oleju wymienić ,podejdzie od tego silnika co mam ?

I czy dużo bym musiał rzeźbić we wiązce od e36 żeby podeszła do e34?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego po co ci wiązka?jak masz ją pod machą.Miske i smok musisz zmienić,sama pompa pasuje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Doszła mi jeszcze jedna kwestia , mianowicie mam oryginalny niby imobilajzer ale dokładny później . Już dawno chciałem go wywalać ale jak zobaczyłem garść kabli do niego to zbladłem . Niemam pojęcia gdzie jest wpięty i czy nie będzie problemów przez niego przy swapie. Miał może ktoś taki przypadek ?
Opublikowano

Dziś zadzwonił znajomy że u niego firma ściąga jakieś bmw z m50b25 bez vanosa. Nawet niewiem jaką buda i jaki to rok .jutro jadę posłuchać jak to chodzi .

Teraz pytanko do znawców swapa czy silniku bez Vanosa może być instalacja siemens?

Ja mam boscha i słyszałem że siemens ma inne wtyczki

i pytanko nr 2

czy jeśli to siemens i jeśli ma inne wtyczki to kolory kabli są te same czy inne ?

Jutro będę musiał dać odpowiedź czy go biorę to muszę się jakoś przygotować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.