Skocz do zawartości

e39 lampy od faceliftingu tylne elektryka


Arterius.MJM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam małe pytanko wsadziłem tylne lampy od face liftingu , podłączyłem je bez kostek kabelek po kabelku

, komputer nie da sie oszukać pokazywał mi ze lampy nie działaja aczkolwiek działały więc zrobiłem se opornik na kablu , użyłem do tego żarówki 3 w dał sie oszukac ale nie dokońca czasem po dłuższej jezdzie wyskakuje na komputerze , że któraś lampka mi nie dziala , po przytrzymaniu hamulca dłużej wszystko wraca do normy , czy m ktoś na to rozwiazanie , kto to już robił ? Pozdrawiam :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj mistrzu ja kombinowalem troche w tym temacie mam rocznik 96 i skonczylo sie na przeprogramowaniu komputera koszt 150pln

wiecej nie pomoge probowalem oporniki itp. ale nic

 

podesle ci zdjecia ktore dostalem od kolegi z tego forum moze tobie pomoga

...jesli bedziesz ja kochal ona to odwzajemni. BMW ta jedyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
A wiec rozwiazanie na ten temat został taki ze podłonczylem wszystko jeszcze raz zrobiłem opornik z zaróweczki i wszsytko smiga , problem pewnie został spowodowany tym ze: blisko siebie kabelki były i jak troszke popadało mokre powietrze było szedł jakis pulsik co nie powinien isc :P pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja się jeszcze podepnę pod temat, mianowicie jak wygląda wyłączenie tego sygnału sprawdzającego żarówki?

Mam u siebie wyłączone tylko powiadomienia, a sam impuls nadal leci i wyłączony neonek mruga.

Podpowie ktoś krok po kroku jak to obejść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
trzeab zmienic sterownik do świateł, na poliftowy, jest zupełnie inny, numer seryjny najbardziej rozbudowanego, który można mocno zaprogramować 61 35 6 961 141 ten jest do ksennów, generalnie może być inny, ale po lifcie i w zależności, czy miał ksenony! do ksenonów jest inny i bez ksenonów jest inny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeab zmienic sterownik do świateł, na poliftowy, jest zupełnie inny, numer seryjny najbardziej rozbudowanego, który można mocno zaprogramować 61 35 6 961 141 ten jest do ksennów, generalnie może być inny, ale po lifcie i w zależności, czy miał ksenony! do ksenonów jest inny i bez ksenonów jest inny.

"bez" czy "z" mają inne wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeab zmienic sterownik do świateł, na poliftowy, jest zupełnie inny, numer seryjny najbardziej rozbudowanego, który można mocno zaprogramować 61 35 6 961 141 ten jest do ksennów, generalnie może być inny, ale po lifcie i w zależności, czy miał ksenony! do ksenonów jest inny i bez ksenonów jest inny.

"bez" czy "z" mają inne wtyczki

Jakie inne wtyczki :shock: LCM bo o nim mowa ma takie same wtyczki !!! Zakodowanie NCS Expert ... Ja u siebie zalozylem LCM III B mit man. LWR BMW No: 61.35-6 919 453 wszystko pieknie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeab zmienic sterownik do świateł, na poliftowy, jest zupełnie inny, numer seryjny najbardziej rozbudowanego, który można mocno zaprogramować 61 35 6 961 141 ten jest do ksennów, generalnie może być inny, ale po lifcie i w zależności, czy miał ksenony! do ksenonów jest inny i bez ksenonów jest inny.

"bez" czy "z" mają inne wtyczki

Jakie inne wtyczki :shock: LCM bo o nim mowa ma takie same wtyczki !!! Zakodowanie NCS Expert ... Ja u siebie zalozylem LCM III B mit man. LWR BMW No: 61.35-6 919 453 wszystko pieknie dziala

pisałem o tym w temacie o dziennych DRL

miałem szczęście że kupowałem LCMa od gościa którego zna mój kumpel więc dawał bez forsy bym mógł sprawdzić który działa

jeden miał całkiem inne gniazdka i to ponoć jest z auta bez ksenonów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Muszą się czymś różnić, przecież te co są oznaczone "mit man lwr" są do zwykłych lamp, bez ksena, mają ręczne poziomowanie, a do ksena maja jeszcze czujniki na wahaczach, i na zdrowy rozsądek to muszą być inne te wtyczki żeby te czujniki położenia podpiąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą się czymś różnić, przecież te co są oznaczone "mit man lwr" są do zwykłych lamp, bez ksena, mają ręczne poziomowanie, a do ksena maja jeszcze czujniki na wahaczach, i na zdrowy rozsądek to muszą być inne te wtyczki żeby te czujniki położenia podpiąć.

 

Wtyczki niczym sie nie roznia !!! :duh:

 

http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-Lichtmodul-Check-Controlmodul-6908468-LCM-3-/150836513161#ht_3489wt_1156

 

http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-LCM-III-LCMIII-Modul-Lichtmodul-Lampenmodul-man-LWR-8386207-/260919724971#ht_2699wt_948

 

lcm 2

X12Stecker Lichtmodul

X38 Stecker Lichtmodul

X10117Stecker Lichtmodul

 

Pinbelegung am Stecker X12,15-polig,schwarz

 

1 Nebelschlusslicht rechts

2 Rücklicht links

3 Blinker vorn rechts

4 Nebelscheinwerfer rechts

5 Kennzeichenleuchte links

6 Blinker vorn rechts

7 Masse Steuergerät

8 Blinker hinten links

9 Bremslicht links

10 Bremslicht Mitte Hochgesetzte Bremsleuchte

11 Abblendlicht links

12 Kennzeichenleuchte rechts

13 Fernlicht rechts

14 Blinker vorn rechts

15 Spannungsversorgung Klemme 30 Sicherung F112

 

 

Pinbelegung am Stecker X38,15-polig,weiß

 

1 Signalleitung Nachtbeleuchtung Verbinder Klemme 58

2 Masse Steuergerät Masseverbinder

3 Abblendlicht rechts

4 Blinker vorn links

5 Rücklicht innen links

6 Fernlicht links

7 Nebelscheinwerfer links

8 Spannungsversorgung Klemme 30 Sicherung F113

9 Rückfahrscheinwerfer links

10 Rückfahrscheinwerfer rechts

11 Blinker vorn links

12 Blinker hinten rechts

13 Rücklicht innen rechts

14 Bremslicht rechts

15 Nebelschlusslicht links

 

Pinbelegung am Stecker X10117,54-polig, schwarz

 

1 Beleuchtung Lichtschalter

2 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor

3 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor

4 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor

5 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor

6 Gurtsignal Airbag Fahrer

7 Signal Warnblinklicht ein

8 Signal Nebelscheinwerfer ein

9 nicht belegt

10 Waschwasserniveau Waschwasser-Niveauschalter

11 nicht belegt

12 nicht belegt

13 Spannungsversorgung Klemme R Sicherung F41

14 Signal Blinker rechts Fahrtrichtungs-/Fahrlichtschalter

15 Ölniveau - thermisch DME-Steuergerät DDE-Steuergerät Steuergerät Digitale Dieselelektronik

16 Signal Dimmer Nachtbeleuchtung Dimmer

17 Rücklicht rechts Heckleuchte rechts I

18 Parklicht vorn links Blinker vorn links

19 Beleuchtung Warnblinkschalter Warnblinkschalter

20 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor Leuchtweitenregulierung rechts

21 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor Leuchtweitenregulierung rechts

22 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor Leuchtweitenregulierung rechts

23 Signal Leuchtweitenregulierung Stellmotor Leuchtweitenregulierung rechts

24 Kühlflüssigkeitsniveau Kühlflüssigkeits-Niveauschalter

25 Bremslichtsignal Bremslichtschalter

26 Rückfahrsignal Gong Japan

27 Versorgung Steuergerät Leuchtweitenregulierung (LWR) Steuergerät Leuchtweitenregulierung (LWR)

:mrgreen:

28 Rückfahrsignal Wisch-Wasch-Intervall Steuergerät Heck

29 nicht belegt

30 nicht belegt

31 Klemme 15 Sicherung F16

32 Signal Blinker links Fahrtrichtungs-/Fahrlichtschalter

33 Signal Scheinwerfer ein Lichtschalter

34 Signal Leuchtweitenregulierung Leuchtweitenregulierungspotentiometer

35 Schnittstelle AHM/LM Anhängermodul (AHM)

36 /A I/K-Bus Signalleitung Verbinder I/K-Bus

37 nicht belegt

38 Rückfahrsignal Steuergerät Navigation

39 Rückfahrsignal Elektrochrom-Innenspiegel

40 nicht belegt

41 Bremsflüssigkeitsniveau Bremsflüssigkeitsniveauschalter

42 nicht belegt

43 Signal Lichthupe Fahrtrichtungs-/Fahrlichtschalter

44 Signal Fernlicht ein Fahrtrichtungs-/Fahrlichtschalter

45 Signal Nebelscheinwerfer ein

46 nicht belegt

47 nicht belegt

48 nicht belegt

49 nicht belegt

50 nicht belegt

51 Signal Parklicht ein Lichtschalter

52 nicht belegt

53 Signal Leuchtweitenregulierung Leuchtweitenregulierungspotentiometer

54 Beleuchtung Klemme 58 EDC-Steuergerät

LCM2

http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_PA3C.htm

LCM 3

http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E39_PA3H.htm

 

Czujniki poziomowania B64, X13251 ------> A53, X991 --------> LCM II lub LCM III Z takimi samymi wtyczkami....

 

http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp/SP0000012098.svg?m=e3902 :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu chopie życiorys tu wystawiosz i to po mongolsku :D

ja w ręce miałem LCMa a nie LCM2 czy LCM3

widocznie te nowsze mają już wszystkie takie same wtyczki

 

Nie zyciorys tylko konkretna wiedze dla innych ...poprostu nie lubie jak ktos wprowadza kogos w blad po to aby nabic sobie posty... Forum ma byc skarbnica wiedzy dlla innych Zasada jest prosta nie wiem nie jestem pewien - nie pisze nie wypowiadam sie . Lub pisze swoje posty w taki sposob aby byly jasne dla innych .. Od wolnej dyskusji typu mialem, gdzies widzialem ,kolega mial taki , itp... najlepsze sa tzw"chatroom" :) Bez urazy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest prosta nie wiem nie jestem pewien - nie pisze nie wypowiadam sie .

koledzy pytają o auta przedliftowe do których wsadzili lampy poliftowe

w autach przdliftowych mogą mieć LCMa pierwszej generacji który ma dwa rodzaje wtyczek i to nie jest gdybanie a fakt

co do postów to masz rację jak czegoś nie wiem to nie pisza bo akurat ja już postów sobie nie musza nabijać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest prosta nie wiem nie jestem pewien - nie pisze nie wypowiadam sie .

koledzy pytają o auta przedliftowe do których wsadzili lampy poliftowe

w autach przdliftowych mogą mieć LCMa pierwszej generacji który ma dwa rodzaje wtyczek i to nie jest gdybanie a fakt

co do postów to masz rację jak czegoś nie wiem to nie pisza bo akurat ja już postów sobie nie musza nabijać

 

LCM 1-wsza seria tez mial te same wtyczki :duh: :mrgreen: Przed 12/95' rokiem byl montowany seryjnie LM a nie LCM Wiec wiedza twoja jest marna w Tym temacie......

LM z przed 12/95 na 99.9% byl na tych samych polaczeniach....... Widze ze zignorowales moje PM wiec nie brnij prosze...

'Pomagasz' ludziom w mechanice jak widze po postach elektryke zostaw innym.. :8)

 

ZAPRASZAM DO LEKTURY :

http://www.ge39.com/files/part2driverinfo.pdf

i to nie jest gdybanie a fakt ...Jezu chopie życiorys tu wystawiosz i to po mongolsku :D
Edytowane przez tommyarbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza fotka LM druga LCM wiec w czym problem tak jak napisalem wczesniej..... :shock: Poza tym druga fotka to DOKLADNIE LCM II bez obslugi XENON LIGHT( seryjnie ) dopisac zawsze mozna

.... Nadal brniesz ... staje sie to zenujace pokazujesz fotke LCM II i twierdzisz ze to LCM z obsluga xenon .... zakoncz temat wstydu oszczedz... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

godej co chcesz w każdym razie ja ostrzegam kolegów że mogą po kupnie na allegro się zdziwić bo sprzedający piszą tylko LCM

szkoda żeś przestudiowoł moje posty bo jak takiś mądry to pewnie byś wiedział gdzie w moim aucie jest moduł EWS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.