Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Powoli przygotowuję się do zakupu kolejnego samochodu ze stajni BMW ( obecnie e46 2.0 150KM ) pod nóż trafił model x5 e53 problem tylko z doborem silnika i wersji ( przed lift albo po lifcie ) Przyznam, że początkowo chciałem skusić się na Diesla ze względu na spalanie oraz moment obrotowy dzięki turbince ale ostatecznie wybiłem sobie ten pomysł. Drugą opcją była wersja z motorem 3.0i ale doszedłem do wniosku, ze kolosa o wadze 2.5 t coś musi napędzać :) Ostatecznie stanęło na jednostce v8 ( niesamowity klank silnika ) Tutaj zaczyna się moje pytanie : Czy zarówno w wersji przed i po liftingowej warto dopłacić i wziąść wersję mocniejszą tj. 4.8i albo 4.6i ? Interesuje mnie czy mocniejsze jednostki są w jakiś sposób poprawione względem słabszych ? Oglądałem dane techniczne tych jednostek i szczerze nie wiem czy warto pakować się w większe spalanie aby zyskać 0,7 sekudny do setki ? Przyznam szczerze i tutaj mogę urazić niejednego posiadacza jednostki benzynowej ale 2 modele, które mam na oku są wyposażone w instalacje gazową, która wiadomo coś tam z mocy odbierze stąd moje pytanie :) Druga sprawa czy posiadacze instalacji mogą mniej więcej określić jakie jest spalanie gazu w poszczególnych jednostkach ? Z góry proszę o wyrozumiałość przeciwników gazu ale samochód będzie użytkowany w trasie stąd konieczna instalacja ( jednostka diesel nie wchodzi w grę ) Na koniec chciałbym się dowiedzieć czy wersja Po liftingu wniosła jakieś istotne poprawki względem awaryjności ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mysle ze to kwesja preferencji jest.ja osobiscie oczywiscie nie raz, namawialem na zakup x5 po lifcie jesli fundusze na to pozwalaja.podstawowa przewaga to naped x-drive noi x5 przed liftem wyglada staro juz niestety...wiec pozostaja dwa silniki 4.4 325km lub 4.8 360km.to oczywiscie juz wiesz.roznica rzedu 0.7 s do 100 to jest duzo, odczuwalnie to duzo, na papierku nie.druga kwestja czy warto?nie wiem.jest to topowa wersja x5 wiec w standarcie bedzie wszystko czego ze swieczka szukac w innych modelach.technologicznie te dwa silniki sa takie same.napedowo tez to samo.zawieszenie: wersja is ma pneumatyke dodatkowo z przodu, wieksze felgi w standarcie( to akurat zle,twarde jak diabli), duzo mocniejsze hamulce, poszerzenia nadkoli, dokladki, zegary itp.jesli chodzi o gaz, auto chodzi bezproblemowo.napewno po lifcie pala mniej niz przed liftem.moja 4.4 pali okolo 17-22 lpg w miescie a poza miastem jest zancznie lepiej tzn.latwo to obliczam: ucinam zero od predkosci powyzej 120 czyli 120km/h pali 12, 140km/h pali 14, 200km/h pali 20.....
Opublikowano

sam tez szukam X-sa dla siebie polifta tylko co z tym silnikiem?Wyciek plynu w silnikach N62 blad konstrukcyjny zostalo to juz poprawione w wersji poliftowej czy dalej dzieje sie to samo? przedstawiam film chodz to bmw seri 7 ale silniki te same.......

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.