Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam... obecnie jestem w posiadaniu slicznej "Beatki" E46 320d 2002r M pakiet :D niedawno mialem bliskie spotkanie z kraweznikiem... wymienilem zderzak, interkuller,chlodnice wody,sporo plastikow i wezy... pech chcial ze podczas uderzenia uszkodzona zostala tez turbina:/ masakra. po zalozeniu turbiny regenerowanej (turbina z gwarancja roczna) auto nie jedzie... turbina zalacza sie ale przy okolo 3000obr/min. Dziwna rzecza jest ze trzeba przy tych wysokich obrotach puscic gaz i ponownie wdusic zeby turbo sie zalaczylo. Przy 3,4,5 biegu zachowuje sie tak samo tylko ze przy okolo 2000obr/min. Bez sensu te zalaczanie turbiny puszczajac gaz i ponownie wciskajac i to przy tak wysokich obrotach:/ Dziwne jest tez to ze srednia spalania z okolo 7l w trybie miejskim wzrosla do 10l... Z gory dzieki wielkie za pomoc:)
Opublikowano
Kolego zalecam podłączenie pod kompa i wtedy będziesz wiedział więcej... To co opisujesz "może" wskazywać na złą pacą sterowania turbo.. Komputer wszystko pokaże dla doświadczonego mechanika..
Opublikowano
Po 1-wsze radzilbym poprawic temat....Co do turbo hmm ja jakis czas temu kupowalem regenerowana pompe vp44, chodzic chodzilo ale od czasu do czasu, rzadko bo rzadko brakowalo mocy,pojechalem do warsztatu w ktorym byla kupowana i montowana, opowiedzialem co sie dzieje i zazadalem wymiany pompy...do dluzszym naciskaniu na nową pompe, wsadzili ja i jak reka odjał...takze odpowiedz sobie sam na swoim przykladzie:)
Opublikowano
najpierw trzeba zrobić diagnostykę , potem zainteresować się samym sterownaniem turbo i wszystko co z nim związane ( zaworki , wężyki podciśnienia ) a potem jeśli to nie pomoże to trzeba szukać w samej turbinie , neraz regenerują na dziwnych zestawach z inną ilością łopatek po stronie ciepłej i wtedy to wszystko inaczej chodzi , pomijam błędy w regulacji sztangi ( której się nie powinno wogóle dotykać )...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Aktualnie jestem po kilku diagnostykach... noo i w efekcie wymianie turbiny, a najlpesze jest to ze nic sie nie zmienilo a mechanicy do okola rozkladaja rece. Podejrzewaja jeszcze przeplywomierz powietrza choc podlaczyli podobny od jakiejs audi i bez zmian choc na moje trzeba sprawdzic na oryginalnym z BMW... chyba czeka mnie serwis:/ ma ktos jakies pomysly??? porady co jeszcze moznaby najzec??? prosze o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.