Skocz do zawartości

Dawid8505

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D 204HP Touring

Osiągnięcia Dawid8505

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. I to by się zgadzało.. kiedy dodam "trochę" gazu z niskich obrotów na postoju czasem zostawiam czarną plamę pod tłumikiem.. Rozglądałem się za kolektorem ale ceny zaczynają się od ok 1900 zł.. Orientuje się ktoś może czy można z powrotem same klapki wmontować w kolektor i czy da się je w ogóle kupić osobno?
  2. A więc to może być przyczyną.. Swoją drogą w wersji 184hp klapek w kolektorze niema a auto ciągnie już niżej.. Jak to jest rozwiązane?
  3. Witam.. odnośnie kiepskiego przyspieszania z niskich obrotów (1500) wyczyściłem EGR.. ale nie dało to za wiele.. Pojechałem więc do mechanika i razem zdjęliśmy kolektor ssący.. okazało się, że nie ma w nim już klapek a zawór sterujący nimi odłączony.. Powiedział mi, że to może być przyczyną "muła" z niskich obrotów ponieważ silnik dostaje za dużo powietrza.. Czy to może być prawdą? Chciałbym usłyszeć wasze opinie..
  4. Kolego zalecam podłączenie pod kompa i wtedy będziesz wiedział więcej... To co opisujesz "może" wskazywać na złą pacą sterowania turbo.. Komputer wszystko pokaże dla doświadczonego mechanika..
  5. Dziękuję Serdecznie.. Czy to nic poważnego..Jak tylko będę wiedział coś więcej napisze.. Pozdrawiam ;)
  6. Dzięki bardzo za info.. Mam jeszcze pytanko.. Czy podpięcie do komputera pokaże co dokładnie jest nie tak? I czy ew. naprawa może pochłonąć sporo funduszy?
  7. Problem układu podciśnienia? lub sterowanie turbiną? Nie wiem jak mechanicy tutaj czy oni są na tyle kumaci żeby coś takiego zdiagnozować.. A czym może być spowodowany problem układu podciśnienia? Lub ta turbina..Bo dodam tylko, ze po przekroczeniu 2500 obrotów.. autko momentalnie dostaje kopa i aż maskę podrywa.. Do tych obrotów nic się szczególnego nie dzieje..
  8. Z Jaworzna.. Ale mieszkam w Holandii.. Czy to może być ta słynna odma?
  9. Witam Forumowicze!! Od nie dawna jestem posiadaczem E46 330d z końca 2003 roku.. Z forum udało mi się wyczytać, że autko powinno ciągnąć już od 1500 obr.. Natomiast moje reaguje dopiero kiedy przekroczy ok 2500.. Może orientujecie się czy jest to kwestia wymiany jakiś filtrów czy coś takiego.. Dodam, że jestem na forum nowy i jeszcze nie orientuję się jakie panują zasady więc za błędy sorki.. Za wszelkie informacje serdeczne dzięki!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.